Gå til innhold

Skikkelig uggen................


3-prinser

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt mensmurring og vært veldig oppblåst siden EL, og som har testet positivt? Er nå ca 1 uke over EL og føler meg sikkelig uggen. Kan ikke huske at jeg følte meg slik, så tidlig, da jeg ble på vei med mine 2 første. Tror vi traff bra i forhold til EL denne gangen, og er kjempespent. Har også blødd litt i forbindelse med EL denne gangen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan.

Jeg har akkurat testet positivt... på to forskjellige tester.

Har hatt mensmurring som du kaller det og veldig oppblåst helt siden eggløsning. Følte meg også veldig uggen ja.

Har mensmurring og smerter enda. Er vell 3 uker siden min EL nå.

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også to prinser, men ønsker en prinsesse:)prøvd i snart to år nå og har brukt pergo denne pp. men jeg er skikkelig oppblåst i magen, og har mens murringer. tre dager til ikm nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg også slapp og trøtt hele tiden, i tillegg til at jeg har en ekkel metallsmak i munnen.

Husker med 1.mann, det første tegnet da var mensmurringer ved IKM.

Vet ikke jeg, om alt jeg føler nå bare er innbildning eller ikke.

Er ihverftfall ubehagelig å gå med disse murringene og å ikke vite noe. La meg nedpå litt på dagen, og da roet det seg og var borte da jeg våknet. Så fort jeg begynte å bevege meg rundt var det i gang igjen.

Så da får vi bare vente da.......................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...