Gå til innhold

skal inn på Ul kl 14


♡Minimus nr2♡ høygravid

Anbefalte innlegg

Hadde blødning i går , er i uke 11. Ringte sykehuset nå nettopp og forklarte de alt. utrolig snille folk jeg snakket med, både legen og sykepleieren. fikk tid til Ul kl 14. Nå er jeg så utrolig nervøs. håper ikke fosteret er dødt. har ikke vært kvalm på 2 uker og nå blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Du skal nok se det går bra!

 

Skal krysse fingrene for deg! :-)

 

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

kan skjønne litt at du er urolig... de fleste blødninger er ufarlig...Kommer sikkert mest av at livmoren strekker seg og at årene er skjøre og brister og dette kan gjøre at man blør litt/mye...

 

Men tror dette går helt fint, så lenge du ikke har vondt...Og at du bare tar det helt med ro og ligger og slapper av...=o)

 

Krysser fingrene for deg og at den lille ligger og spreller i magen din...

 

masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

 

er spent på hvordan det gikk.. håper alt står bra til med dere alle tre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! Da var jeg tilbake fra UL. Så en sprell levende baby med det hjerte som banket som bare det.. er utrolig lettet. Fantastisk flinke og imøtekommende personell på Sykehuset i Buskerud.. Fosteret var stort.

Er SÅåååååååå glad nå...

 

Tusen takk fra oppbakking fra alle dere her inne på BIM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg var også inne på sykehuset i Buskerud pga blødninger og ble så godt tatt imot av legen der. Jeg kunne bare ringe igjen hvis det var noe,og det gjorde jeg,ikke noe problem å få komme inn til ny UL pga blødningene. Jeg er nå 15+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte logge meg på for å se hvordan det har gått med deg i dag. Det var bra det gikk bra med deg!! Gratulerer, jeg er så glad på dine vegne! Du må føle deg en million kilo lettere nå ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...