supermamma til 2 tette Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Kan noen hjelpe meg med hvilke bilstoler som er kompatible med Emmaljunga vogn-understell? Har bestilt City Cross og Røhmer babysafe plus (IKKE base eller isofix). Nå tror jeg at jeg angrer fordi setet må festes på nytt hver gang babyen skal inn og ut av bilen (blir ikke det veldig pes?). Skulle gjerne hatt med isofixbase, men da blir Røhmer fryktelig dyrt... Hjelp...?
mammmamia ** Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Det er ikke tungvint i det hele tatt :-) Når du har gjort det et par ganger, så sitter det i fingrene, tar toppen 20 sekunder å feste setet, så ikke stress :-) Isofixbase er kjempekjekt ja, og da kan du bruke basen til neste sete også, Britax Fixway, som du bytter over til når babyen blir for stor til babysetet :-)
supermamma til 2 tette Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 Tusen takk for "beroligende" svar ;-) Hvis det er så enkelt å montere, er det jo ikke verdt å bruke rundt 2.000,- ekstra for å få med isofixbase. Selv om jeg syns det frister litt, særlig når det kan brukes til neste sete, som man vel kan ha opptil 4 år... Får gruble litt til på det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå