Gå til innhold

Noen stellevesker å anbefale?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heia. jeg har kjøpt simo kombi vogn. de hadde simo stellevesker, som liksom hørte til vognen, men måtte kjøpes utenom. men jeg har alltis syntes babybjørn sine stellevesker er veldig fine. det er sånn hardbag. den kostet nesten 800,- så var litt dyerer enn de andre, men jeg syns den er kjempe fin og virker veldig grei:)

Jeg kjøpte en sånn hard stelleveske til min nummer to. Den var veldig god! Holdt fasongen fint og ser ok ut. Den skal brukes til nummer tre om noen måneder - nesten 5 år etter at jeg kjøpte den og den er like stilig! Anbefales! Litt dyr, men så holder den jo lenge da...

Annonse

Anbefaler rett og slett en vanlig ryggsekk.

Når du da handler masse så du egentlig ikke har plass til å ha stelleveska hengende/liggende i handlevognen så er det bare å slenge den på ryggen.

Men det er meg da, jeg har ikke helt skjønt poenget med en stor stelleveske enda.

Har kjøpt Skop*hop dash til babyen i magen, og må si den virker genial! Følger med en løs stellematte, den har veldig greie lommer og rom både inni og utenpå + er veldig grei å feste på vogna pga at en kan ta av skulderremmen og bare feste den rundt håndtaket med de klipsene...og så finnes den jo i mange stilige farger og mønstre også:o) Jeg hadde en Teutonia til førstemann, og den var grei den også, men må si at Skip*hop`en virker mer brukervennlig...

har nettopp kjøpt en flott stelleveske som heter gr8x ( du kan se dem på www.gr8x.net tror jeg ) , men modellen er fra 2005 (da ble den valgt til baby product of the year i Australia ). Den er egentlig en sammenfellbar stellematte med suveren utstyrsplass , samtidig som den fungerer som en romslig veske . Den kan brukes både som veske og ryggsekk , og designen er super fin ! Den har også eget flaskefutural som holder drikken kald eller varm , og en hendig liten mobiltelefon holder .

Kjøpte min i farge chilli rødt ( som matcher vogna mi ).

Ettersom modellen er fra 2005 , så er de å finne på salg . Jeg betalte kun 300 for min , over nettet .

Annbefales !!

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...