Gå til innhold

nok ett innlegg om hvem er far..

dårligfantasi

Anbefalte innlegg

ser det er mange andre lignende innlegg her, men vil gjerne høre deres mening.. jeg hadde siste mens 26.november.. og er i følge UL 29 uker på vei nå, med termin 16.september.. ble sammen med typen min rundt den tiden jeg hadde mensen (skjedde fort! hehe) , og i følge termin, skjedde vel befruktelsen i desember en gang ..er ganske så sikker på at typen er faren , men blir usikker når jeg hører at man kan gå noen uker før "man blir gravid" etter sex.. hadde ett annet forhold som tok slutt i november.. lå med x`en rundt 8.nov siste gang tror jeg .. noen sjanse for at han kan være faren?

Fortsetter under...

Det er vel strengt tatt ikke mulig at eksen din kan være faren, hvis dere hadde sex siste gang 8 november, og du fikk mensen 26 november. Det sier jo seg selv. Hvis du har regnet ut på en terminklakulator, så vil den og den terminen du fikk ved ul stemme ganske bra.

Så jeg vil si 99% sikkert at du er på trygg grunn;)

Takk for svar dere, er ganske rolig nå! hehe.. var somsagt ganske sikker.. men så er det enkelte som sier at man kan få mensen selv om noe er på gang , og også det jeg skrev om at det kan gå to uker, før noe skjer... men da skal jeg få de tankene vekk og glede oss til og bli foreldre =D

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...