Gå til innhold

"Røpe nyheten?!!"


lille My-77

Anbefalte innlegg

Jeg har liksom bestemt meg for å holde nyheten om graviditeten hemmelig lenge lenge...

 

Forrige gang klarte jeg å vente 12 uker, og så fortalte jeg det til alle på en gang!!!

 

I kveld har vi vært på besøk hos venner, og fikk fortalt i bilen på vei hjem at jeg forsåvidt kom med mange hint. Jeg er ca fem uker på vei, har ikke engang vært hos legen enda, så må virkelig prøve å holde dette hemmelig litt til ihvertfall...

 

Jeg er fryktelig dårlig til å holde på hemmeligheter og kjenner at jeg bobler inne i meg over nyheten, men det kan bli laaang ventetid hvis jeg røper meg allerede...

 

Noen flere som har lyst til å "røpe seg" tidlig...?

 

Nå tar jeg kvelden;gjespe gjespe-har en liten en som kommer til å starte dagen tidlig-søndag som alle andre dager...

 

God natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å ja! kjenner meg sånn igjen! eg starter min 6. uke imorgen, og allerede klart å fortelle det til foreldra våre +et par venner.. skulle egentlig vente litt til, men er jammen ikkje vanskelig!

 

Er så glad for å ha blitt gravid og har egentlig lyst å bare fortelle hele verden det! kanskje ganske naturlig..?

 

har sagt til de som vet at de ikkje skal spre det videre ennå da, og vet det er folk eg kan stole på 100%, men alikevel, det spratt nok ut litt tidlig...samtidig er dette folk eg hadde fortalt at eg hadde mista om eg hadde gjort det òg, så de kan jo egentlig like godt glede seg med meg allerede.

 

En annen ting er jo at eg rett og slett ikkje er i noe særlig for disse dagene, kvalm, uggen, blir veldig lett trøtt og sliten av alt, trenger nesten en liten middagslur midt på dagen, noe som ikkje er så vanlig for en 26 åring i vår vennegjeng ihvertfall ;) så folk mistenker vel litt uansett om eg sier noe eller ikkje.

 

Syns det er bra å ha noen å snakke med ihvertfall? vil jo snakke baby hele tiden eg :P og mannen min får litt nok innimellom. Er jo egentlig opp til dere når dere vil fortelle noen og til hvem, ihvertfall så lenge dere vet at de første som vet ikkje sprer ryktene, sånn at de som dere vil skal høre det direkte fra dere, får det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Har også veldig lyst å røpe nyheten, men er redd det ikke går den rette veien riktig ennå...

 

Men har tenkt å vente lengst mulig før jeg forteller denne gangen...Var 12/13 uker sist men visste ikke selv før da...hehe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Vi får se hvor lenge vi klarer å holde oss da...det hadde jo vært litt morsomt og for en gang skyld klare å holde noe hemmelig.Hi-hi..Er ikke så god til det nemlig...

 

Når du ikke visste det selv før, så ble det jo en overraskelse for deg og da!!! Og kortere ventetid...

 

Men hver og en gjør det som passer for seg, så får se hvordan det blir etterhvert. Noen ganger er det jo greit å ta tingene litt som de kommer også.

 

En fortsatt fin dag til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å holde på hemmeligheten serlig med en travel sommer i møte. Det skjer så mye på sommeren, mange selskaper man blir bedt i. Er en av de som ikke alltid "kjører" for å si det sånn...

Derfor kommer jeg til å si det når jeg "må".

Gjorde det forrige gang også, da var jeg 7 uker på vei...

Somregel går det jo bra. PS: har lest at det er bare er her i Norge vi holder på "hemmeligheten" så lenge.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle og holde meg..men fortalte det til noen venninner og foreldre uke5-6..men det som er morsomt er å fortelle det live..ikke over tlf! og jeg møter jo ikke alle venner på en gang så jeg har det ganske moro ca 1 gang i uken. alle blir jo så gade og vet jo at jeg vil fortelle nyheten selv til de andre som ikke vet noe enda...så fortsatt flere å fortelle det til..men nå skal jeg vente litt..hihi er bare 7+2 ;)

 

men får ikke møtt så mange i sommer da jeg er sengeliggende med kvalme og oppkast, men skal prøve å komme meg opp snart!

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...