Gå til innhold

tilbake etter mange år! Skal til kontroll på mandag og kjenner at det kribler...

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har vært innom her av og til. Men lysten på nr to er så stor at jeg sliter med å være her. Nå har jeg imidlertid fått meg time hos en ny gynekolog som skal være helt fantastisk. Så håper nå at vi kan få litt fortgang i prøvingen igjen fra mandag av.

Men er samtidig litt nervøs for at jeg skal få dårlige nyheter.

Sist jeg ble gravid var i 2004 og da hadde vi vært i gjennom en smertefull tid før klarering til prøverør. Mange vonde utredelser..... Så var jeg så heldig å se to streker helt i siste liten.... Men har nå godt snart tre år og egentlig ventet på at neste mann skal dukke opp og ingenting skjer.... Tror vi hadde veldig flaks forrige gang...

Har så mange tanker nå, må bare få noen ut..

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Heisann,

Tror jeg husker deg fra sist jeg var her ja - jeg fikk en gutt i september 2005.

Masse lykke til - hvordan gikk det?

Jeg har klart å bli gravid igjen med nr 2 etter Pergotime kur og har termin i mars. Skjønner etter å ha lest her inne at jeg nok er blant de heldige, og skammer meg over å ha klagd til venner og familie over at jeg må ta hormonkurer for å bli gravid!! Er kjempeheldig er jeg :)

Håper alt ordner seg for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...