Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Lurer litt på å kjøpe denne, men skulle gjerne hørt fra noen som har brukt den først..
mammmamia ** Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Legg inn spørsmålet på www.nybaktmamma.com også..! "Alle" har den der inne, så der får du masse svar..! :-) Ellers er vogna suveren! kjempeSTOR bag, utrolig god å trille, kult utseende, god plass i handlekurven, liten sammenlagt, veier bare 9 kg, vendbart håndtak OG sittedel/bag osv osv..! Go for it! :-)
Caelyn Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Anbefaler også www.nybaktmamma.com --> klær og utstyr forum --> barnevognforum.
carmencita Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Vi har trillet buggisen i 2 mnd nå, og er superfornøyd! Tulla mi sover som en stein i den, og nå på ferie fungerer den suverent som seng! Til og med den skeptiske pappaen er fornøyd og triller avsted med et smil! Lykke til!
OhMyGod!!! Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 er den ikke litt lav da? sånn at dere må bøye dere mye for å legge/løfte junior?
*RutIetutt* Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Har ikke brukt den så mye enda, nei....bare litt prøveturer med 2,5-åringen min i sportsvognen mens vi venter på lillesøster;o) Han satt i allefall veldig godt i den og hadde god plass - fin å ligge i også - veldig lett å trille selv med han oppi:o) Syns den vogna er genial, jeg - den har i allefall alt jeg har sett etter i en vogn. Vendbar sittedel + vendbart styre, lett å legge sammen + tar liten plass i bilen og er veldig lett (9 kg totalt), enkelt å ta av bag og sittedel - det var klurete med Teutoniaen jeg hadde sist syns jeg..., stoooor babybag, lun og god kalesje (jeg har den med fleece), god bag under vognen som kan snøres igjen, praktisk at en kan skifte trekk på den. Gleder meg masse til å ta den i brukt til babyen som snart kommer:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå