Gå til innhold

Trøtt heile tida..


rigmora :-Oline-:

Anbefalte innlegg

Eg e trøtt heile tida.E 11+2 veke på vei. Eg og min kjære for i bursdag til en kompis i 7 tida i kveld, og eg måtte reise heim i hal ti tida og slappe heilt av. Har lyst til å bere ligge i senga og sove heile tida.. noken andre som har d slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg er også 11+2 idag har har også plutselig blitt veldig trett. Fatigue kalles det vel når det blir så kraftig. Er jeg et sted som du var i dag og ikke får lagt meg øyeblikkelig føles det som om jeg ikke bare er trett, men dårlig på en uforklarlig måte. Høres det kjent ut?

 

Lykke til videre da:-)

 

PS hvilken dato har du temin? Nyskjerrig på om vi har samme dag siden vi er akkurat like langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg blir urolig i heile meg og ja, uforklarlig dårlig, nemlig!

Bra noken andre og slite med det.. hehe

eg ha termin 19.jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme dato da! Antar det ikke er Ullevål på språket ditt, eller tar jeg feil?

 

Er det første? Første for meg, litt skummelt og veldig spennende. Er akkurat blitt litt bedre fra vanvittig kvalme, men nå har trettheten tatt over.... bare en uke igjen før ferien, heldigvis en rolig uke ellers vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, holder veldig kort før jeg må sove, snork:-)

 

Lykke til da

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei stemme, bur på vestlande eg.. so d blir førde (om du veit kor d e ..:)) ha slitt me kvalme eg og.. begynte gradvis og gå vekk forrige veke. Ha hatt ferie no i ei veke, har 3 igjen.. deeeili! eg søve jo til 12 om dagen no, og blir trøtt igjen i 2 tida osv.. "innholdsrike" daga!!

 

Lykke til til deg og!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt med ferie, de sier at det blir bedre v 4 måneder - skal bli godt å få litt krefter igjen etter en sløøøøv sommerferie;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lenchen

Kjenner meg igjen der ja... Jeg har lagt inn en times sovepause rett etter jobb, sover fra kl 17-18 ca. Det hjelper masse, så klarer jeg hvertfall å holde meg våken til datteren på ni år har kommet seg i seng kl 21.30 og allikevel få 1/2-1 time med samboeren før jeg stuper i seng igjen :) Ikke greit det der, hehe, men heldigvis er det forbigående :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også. Er i uke 11 og er så trøtt at jeg bare vil ligge i sengen hele tiden. Første jeg gjør når jeg kommer fra jobb er å sove en times tid (iallefall 1 time, ofte lenger). Når jeg blir sliten så blir jeg også sånn dårlig. Litt rar dårlig. Føles som jeg klapper sammen hvert øyeblikk og må legge meg ned. Akkurat som dere beskriver, uforklarlig dårlig. Hadde bursdag for sønnen min på et lekeland i går. Jeg måtte okupere bursdagsrummet da de lekte for å legge meg ned og slappe av. Føltes som om jeg kom til å gå i bakken hvert øyeblikk. En halvtime på gulvet der inne i mørket hjalp, men da jeg kom hjem et par timer etterpå var det likedan. Da fikk jeg sove 2 timer og kvelden var reddet :) Stakkars samboern altså, ha en sånn slappfisk rundt seg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! på besøk fra 2 trimester, jeg er 15+3 i dag og er fortsatt trett,tar det som ett godt tegn jeg,for ellers har jeg få symptomer og en fraværende mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...