10aborter,någravidmedsurrogat Skrevet 30. juni 2007 #1 Del Skrevet 30. juni 2007 Har hatt tre aborter, den siste i februar, har før blitt lett gravid, men denne gangen ser det ut som vi ikke skal få det til. Etter den siste aboten, har jeg ikke hatt normal mens, får mensen kun 1 til to dager og så inn i vanlig syklus, har utslag for eggløsning hver syklus, men hvor blir det av den vanlige mensen, med 4 til 5 dager?? er jeg ikke blitt gravid pga at jeg produserer ikke nok "slimhinner" som egget kan feste seg i?? er det noen som har oppveld dette før? Tenkte jeg skulle ta en tur til ultralyd og bare få sjekke opp inni der......noen tips på å få opp godt feste middel?? Takk til alle som gidder å svare. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9728408-noen-som-har-opplevd-noe-lignende/
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 2. juli 2007 #2 Del Skrevet 2. juli 2007 Har hørt at mengde mens ikke skal ha noe å si, men skjønner "konklusjonen" din. Virker jo logisk at en tykk slimhinne gir mye mens og omvendt, men jeg tror altså ikke det skal ha noe å si... Så lenge du har utslag for EL er det jo veldig bra :-) Jeg sliter nemlig med det motsatte - masse mens, men altfor sjelden (lang syklus) og jeg tror ikke jeg har hatt EL de to siste syklusene. Synes uansett du burde ta deg en tur til gyn - om ikke annet så for å bli beroliget etter en grundig sjekk. Gyn kan se hvor tykk slimhinnen i livmor er, og sikkert gi deg et bedre svar enn jeg kan :-) "Babyklister" skal også forbedre og forberede slimhinnene og miljøet i livmor slik at egget skal kunne feste seg, så kanskje det er verdt å prøve? (Se mer info i en annen lenke her på hab. ab-forumet) Uansett: lykke til!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9728408-noen-som-har-opplevd-noe-lignende/#findComment-9742681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå