Gjest Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Det står i boken til Gro Nylander at eskimomødre sugde ut snørra til barna med sin egen munn når de var forkjøla.. Noen som har prøvd det? Lille jenta er blitt så snørrete.. :/
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 herregud nei!!!! asj. seriøst???? kjenner jeg blir kvalm..blir kvalm av min egen snott til og meg !!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!!!!!! Da er det bedre å kjøpe en nesesuger på apoteket!
Mikaelle7 Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Nei, selv for meg blir det der litt for drøyt, og jeg er ikke prippen av meg Jeg drypper noen dråper saltvann i hvert nesebor, pleier å løse opp her. Jeg bruker ampuller fra apoteket, men man kan sikkert lage sin egen saltvannsoppløsning selv også.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 nå ble jeg dårlig.. anbefaler deg heller å kjøpe sånn ting på apoteket som suger snørra ut altså...
Lille søtnos Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Eskimoer hadde vel ikke de samme utvalgene på kjøpesenteret som oss Jeg tror vi noen ganger lever i en glassboble og tror at "alle" har de samme mulighetene som oss. Bor man i Norge bruker man nesesuger, gjør man ikke det må man nødvendigvis finne andre metoder...
babyandme Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Eh, ja kanskje finne en annen metode (dvs hvis du ikke var blandt disse som likte sin egen snørr på barneskolen...) jeg pleier å klemme inn det neseboret som det er noe i raskt mens han skriker.. da pleier han nemlig å blåse det ut selv... ;O) fort gjort..
kajak&Daniel Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Æsj, noe så kvalmt... Jeg merker jo at jeg er mye mindre kresen ang Daniel enn andre mennesker, men det der kunne jeg aldri klart å gjort. Kjenner jeg blir kvalm ved tanken.... Får da håpe ingen gjør det der.(som har andre muligheter)
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Det var da måte på til pinglete damer her da! "Ææææsj..." Selvfølgelig er det "æsj", men hvis det handler om å få ungen til å puste og man ikke har andre remedier, skulle jeg gjort det glatt. Det er jo ungen min! Dere er sikkert av typen som sier "æææsj" når dere skifter bæsjebleie og som aldri vil innrømme at dere har spist dere eget snørr en eller annen gang. ;-)
Honningmelon Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Haha, hadde det stått om livet så hadde jeg jo gjort det, men tror nok ikke at jeg hadde tenkt: huff, som hun surkler i nesa, best å få ut litt snørr! Og satt i gang å suge! Nei, da hadde jeg spydd!!! Er liksom ikke såååå ofte at de er så tette at det står om livet akkurat.
Mamma Mirabell Skrevet 1. juli 2007 #12 Skrevet 1. juli 2007 lille gullet mitt er kjempe tett i nesen men jeg suger ikke snørr av den grunn altså.. hadde det stått om livet, klart men det gjør det ikke. jeg drypper med mm og han nyser det ut..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #13 Skrevet 1. juli 2007 Jeg fisker ut med q-tips, eller med pinsett om det er en skikkelig seig "ball".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå