Jippi74 Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Jeg synes Magnus er verdens fineste guttenavn, og vil definitivt kalle min evt sønn for det. Men på grunn av mye brukt i familien kan det hende vi må ty til et mellomnavn, selv om jeg egntlig synes det står best alene. Har dere noen forslag? Vi liker definitivt ikke navn som Maximilian, Cassander, Leander osv!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Magnus Sebastian Magnus Christopher (Kristoffer) Magnus Elias Magnus August Jag tycker att det beror rätt mycket på vilket efternamn han skall ha, så att det klingar bra sammen. Kanske ni har något fint namn i familjen du har lust att ta vidare?
Jippi74 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 Magnus August...hmm...det er faktisk det vi også har snakket om. Da ville begge navnene blitt oppkalling, og det liker vi godt!!
StorkeMammaen Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Magnus Nikolai Magnus Andreas Magnus Olai Magnus Wilhelm Magnus Isaiah Magnus Johan Magnus Karsten
Vannmann35 Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Magnus Olai Magnus Johan Ivar Magnus Kristian Magnus Magnus Fredrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå