MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 jeg har en slags klump i halsen. akkurat som det ligger feks kattehår i halsen. er dette vanlig å få når man er gravid?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 desverre de e sikkert ikke et graviditets symtom...
Lykke(lig) Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Hei Madde86. Jeg vokna også idag med klump i halsen.. er på vår 1 pp, men det er enda for tidlig å teste så jeg vet ikke om det kan være et symptom.. Det kan jo også være en forkjølelse som kommer.. Leste at man kan ha halsbrann, men det er jo en annen følelse enn klump i halsen.. Hvor lenge er det til du har ikm?
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 hadde ikm igår. tester fortsatt negativt men tempen er fortsatt høy og har vært det siden eggløsning
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 eg testet i dag neg... men forsatt ikke tegn til tanten... å eg blir berre verre å verre i formen. først va de berre at eg ikke fikk i meg mat så svimmel, så ikke tanta, å nå har eg hatt litt vondt i kors ryggen i dag men de gikk over. håper på de beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå