Gå til innhold

Vurderer å selge Thomas toget sengen til sønnen min.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er for mye. Den koster jo ikke stort mer en det om man kjøper den ny fra linken du la ut.. Har lyst til og kjøpe noe sånt til mini nå.. =)

Skrevet

Koster jo bare rundt 1500,- på den linken..

Skrevet

Jeg har ikke noe svar på prisen altså,men hadde lillegutt hatt DEN kule senga hadde han ikke vært ute av rummet sitt en gang. Den var stilig den!

Skrevet

Det er uten madrass i den prisen. Husker ikke hva jeg betalte for den, men det er spesielle mål så man får ikke kjøpt madrass i Norge til den. Da må den spesialbestiles og da koster den rundt 2000 kr for bare madrassen.... pluss at frakten koster MASSE.... for man får ikke sendt til Norge, men via England og så til Norge. så man må ha postadresse i England også.

Skrevet

Ja,synes det var mye da den koster ca 1500; på den siden du la ut.

Kjempe fin seng da;))

Skrevet

2000 bare for madrassen!?!??! Det var da svindyrt.. Da hadde jeg nok lett litt lenger her hjemme i Norge.. Vet det er flere produsenter her hjemme i Norge som selger noe ala de samme sengene..

Men uansett så synes jeg det var for dyrt da.. Men har sett på en seng på Finn.no som jeg tenkte på.. Bilseng fra samme levereandør.:=)

Skrevet

Målene på madrassen er samme på bilsengen... 160 x 70 cm. Ikke bare bare å finne madrass i de målene.... Jeg sjekket overalt.. På barnerommet.no har de i 175 x 70 og den koster 1755,- så da kan man evt "kappe" av litt...

Skrevet

Vi har også slik seng, vurderer å selge den, men gutten vil ikke enda hehe...

Jeg skal legge den ut for 2500kr.

Skrevet

samme her, må over til køyeseng nå da gutt nr 2 begynner å bli stor og de må dele rom......

Skrevet

Hvor mye betalte dere for å få den til norge?

Skrevet

Vi betalte ca 150 dollar for å få sendt den med båt.... Dere da?

Skrevet

Kjempefin seng:-) Men hadde ikke kjøpt en brukt seng til den prisen...Koster 199 pund inkl madrass fra toysrus.uk:-)

Skrevet

De leverer heller ikke til Norge for det var der jeg var først for å få tak i sengen...

Totalt for seng, madrass, frakt og evt toll kommer sengen på ca 4000 fra statene hvis man ikke henter selv i US el UK....

Skrevet

Jeg syns 2000,- hadde vært en passe pris.

Selv liker jeg ikke brukte madrasser, da hadde jeg heller kjøpt en grei madrass på Jysk og skjært til riktige mål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...