akkuratblittpappa Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Hun er ei blåøyd og lys-/rød-/lysebrun-håret (vi vet ikke helt hva det blir) norskutseende jente som skal hete enten: Synne Blom Sørlie eller Elise Blom Sørlie Hva synes du? Er Elise for "pop"?, funker Synne Sørlie (mellomnavn kan hende ikke bli uttalt), eller blir det litt "Frida Frosk"? Er Synne rart på engelsk (dog ikke så viktig)? Hjelp oss! Trenger 10 stemmer nå, så skal vi ta avgjørelsen!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 synne sørlie funker fint, elise er nok mer populært...... engelskmenn vil kanskje kalle henne Sunny, som i solskinn og det er jo ikke å forakte. mitt navn Hanne ble honey (som det var få som fikk si ; )) eller Hannah som de var vant med og var greit for meg. Tror ingen vil kalle henne Sin hvis det er det du bekymrer deg for. som du skjønner stemmer jeg for Synne.
prysseluskan Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Min stemme går til Synne Blom Sørlie! Kjempefint : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå