januarbaby:-) høygravid Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Hei! Er det noen andre som er dårlig form? Er 9 +5 og kaster opp hele tiden. Vekten går nedover og legen sier at jeg må få næring intrav. snart om det ikke blir bedre snart. Er det noen som har det slik som meg... er så sliten.:-(
Mamma_25 Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 uff det høres ikje bra ut håper det går bedre med deg... prøv å ligge frempå litt før du står opp om morran (så sant du har tid). er selv kvalm og slikt. men får ikje til å kaste opp.. så er ikje sånn så deg. håper det går bedre med deg...
mamsen & guttaboys Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 hei hei, føler med deg. er selv veldig uggen om dagen (er 7+5) kjennes ut som jeg er fyllesjuk døgnet rundt, men kaster ikke opp. føler enkelte ganger at det hadde vært det beste så jeg slapp å være å kvalm hele tiden:) hehehe Håper formen din bedrer seg snart:)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Jeg er ganske uggen og uvel for tiden, kaster opp innimellom.. og ikke minst er jeg noe så inst i granskauen trøtt! kan sove hele døgnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå