mamsen labamsen Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Hva gjør jeg? Påminner dem eller tolker jeg det som at de ikke kommer. Mener det er uhøflig og ikke svare på en bryllupsinvitasjon. Sendte ut invitasjonene i midten av april. Er det jeg som er sær?
Odine! Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Man bør si ifra om man ikke kommer. Jeg hadde tatt og ringt rundt til de som ikke har svart.
Fraggelhysa! Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 dU VENTER TIL 1 JULI IALLEFALL. Ops caps lock. Vi fikk svar fra veldig mange den dagen fristen gikk ut. De som ikke svarer, ringer du. Da skal du se de blir flau.
Piipii Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Vi også hadde en drøss som ikke hadde svart før det bare var en - to dager igjen, men da kom de siste tregingene. Hvis det er folk dere har god kontakt med hadde jeg spurt dem, noen er så vimsette, hehe. Og lar de vær å svare er dette utrolig frekt syns jeg.
mamsen labamsen Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 Ja synes det er mange da....som ikke har svart. mange av disse er par. Svarfristen er jo innen i morgen, så 48 stykker er jo en del:-( Må ringe rundt til over tyve stykker da, hvis de ikke gir lyd fra seg i løpet av uka som kommer.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Lurer på om det er typisk norsk jeg...for slik hadde vi det og...alle fra Norge var trege som sirup...mens alle fra NL svarte i tide... Frekt asså!!!!
mamsen labamsen Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2007 Må innrømme at jeg ikke ser fram til å ringe å minne dem på det. Synes nesten det er litt pinlig å gjøre det.
Ædiggedædiggedumæhæ? Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 Er det nære venner/familie? Kan det være at de ser på det som en selvfølge at de kommer, og tror at dere også ser på det som en selvfølge? Ellers er det passe sløvt ja. Om de ikke svarer ringer du og sier at det var synd de ike kunne komme, så får du se hva de svarer da, hehe
mamsen labamsen Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2007 Mangler 5 nære middagsgjester. Resten som ikke har svart er kaffegjester. For det meste søskenbarn som vi ikke har så mye kontakt med til vanlig. Mesteparten er på mannen min sin side.
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 Kanskje det er så lenge siden de fikk invitasjonen at det har gått litt i glemmeboka..? Er det folk du ikke har så mye kontakt med allikevel og kun til kaffe tror jeg faktisk jeg hadde tatt det som et "nei"
mammatilpia Skrevet 30. juni 2007 #11 Skrevet 30. juni 2007 Jeg måtte spørre noen om de kom eller ikke etter fristen. Svaret deres var:"Selvfølgelig kommer vi. Vi ville sagt ifra hvis vi ikke kom...".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå