Gå til innhold

Su innen 1. juli og 48 har ikke svart enda (bryllupsinvitasjon)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg?

Påminner dem eller tolker jeg det som at de ikke kommer.

Mener det er uhøflig og ikke svare på en bryllupsinvitasjon. Sendte ut invitasjonene i midten av april.

Er det jeg som er sær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bør si ifra om man ikke kommer. Jeg hadde tatt og ringt rundt til de som ikke har svart.

Skrevet

dU VENTER TIL 1 JULI IALLEFALL. Ops caps lock. Vi fikk svar fra veldig mange den dagen fristen gikk ut. De som ikke svarer, ringer du. Da skal du se de blir flau.

Skrevet

Vi også hadde en drøss som ikke hadde svart før det bare var en - to dager igjen, men da kom de siste tregingene.

Hvis det er folk dere har god kontakt med hadde jeg spurt dem, noen er så vimsette, hehe.

Og lar de vær å svare er dette utrolig frekt syns jeg.

Skrevet

Ja synes det er mange da....som ikke har svart. mange av disse er par. Svarfristen er jo innen i morgen, så 48 stykker er jo en del:-(

Må ringe rundt til over tyve stykker da, hvis de ikke gir lyd fra seg i løpet av uka som kommer.

Skrevet

Lurer på om det er typisk norsk jeg...for slik hadde vi det og...alle fra Norge var trege som sirup...mens alle fra NL svarte i tide...

Frekt asså!!!!

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke ser fram til å ringe å minne dem på det.

Synes nesten det er litt pinlig å gjøre det.

Skrevet

Er det nære venner/familie? Kan det være at de ser på det som en selvfølge at de kommer, og tror at dere også ser på det som en selvfølge?

Ellers er det passe sløvt ja.

Om de ikke svarer ringer du og sier at det var synd de ike kunne komme, så får du se hva de svarer da, hehe

Skrevet

Mangler 5 nære middagsgjester.

Resten som ikke har svart er kaffegjester. For det meste søskenbarn som vi ikke har så mye kontakt med til vanlig. Mesteparten er på mannen min sin side.

Skrevet

Kanskje det er så lenge siden de fikk invitasjonen at det har gått litt i glemmeboka..? Er det folk du ikke har så mye kontakt med allikevel og kun til kaffe tror jeg faktisk jeg hadde tatt det som et "nei"

Skrevet

Jeg måtte spørre noen om de kom eller ikke etter fristen. Svaret deres var:"Selvfølgelig kommer vi. Vi ville sagt ifra hvis vi ikke kom...".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...