bærtæ Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Altså i alder!! H*n blir 1 år i november så ser for meg at han er for stor til den da? Hva anbefaler dere isåfall istedet? Ikke voksi!! (bor i nord så her er det kaldt om vinteren) Tenker litt "langt" frem i tid nå men kom bare plutselig over meg
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Hvorfor vil du ikke ha voksi? Den er super. Har den selv til dattera mi.. Det kommer helt ann på hvor lang/stor lammeskinnposen er.. Legg han i den, så ser du hvor mye du har å gå på
Bægge dætern Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 voksi er jo helt uovertruffen spør du meg. jeg har både skinnpose og voksi og voksien er definitivt varmest og lunest. body lue og strømpebukse i 15 minus ute : )) voksi har jo en ny type også som skal rekke frem til 6 år, den han brukes som sovepose på overnatting også. den har ikke snorer hvis det er dem du plages med..........
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Jeg brukte lammeskinnsposen til småen var nesten to år;gikk fint det... Skulle jeg kjøpt annen type vinterpose nå,hadde det blitt Odenwälder,den er lang og virker helt suveren!
ALIICE Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Har selv simo sin sauskinnspose. Fikk den i gave da mini var nyfødt. Denne posen er veldig lang, nesten 1 meter. Mini er to år nå og 90 cm, og han ligger fortsatt veldig godt nedi den. Det er ingen poser som overgår denne når det gjelder varmeegenskaper. Pen er den også, sort med lang fin ull:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå