Gå til innhold

Feberfølelse ved graviditet??

ludda

Anbefalte innlegg

Hei jenter..Lenge siden jeg har vært her nå.Mistet spiren min 10 mai å har holdt meg litt vekk.Så da har jeg 4 sa og en ma å to nydelige gutter i himmelen å ei skjønn jente på jord..

Etter sa,en så fikk jeg mensen 11 juni denne mnd.Vi har bare hatt sex en gang etter mensen.Nå føler jeg samme symptomer som jeg hadde på graviditet.Det jeg lurer på er om det er normalt å ha feberfølelse?er vondt i korsryggen,ømme pupper å sliten generellt,men siden vi bare har hatt sex en gang så er det vel liten sjanse?Tok en test å den var først klart positiv å så forsvant streken igjen.Jeg kan se den hvis jeg ser veldig nøye men den er der.

Er redd for at hvis jeg er gravid å har denne feberfølelsen om det er et symptom på at kroppen støter fra seg fosteret.Er det noe jeg kan ta mot det?

Fortsetter under...

Det er vel litt individuelt hvordan man føler symptomer på graviditet, men temperaturen holder seg jo høy etter EL hvis man blir befruktet, så at du har føler deg varm høres ut som et godt tegn spør du meg :-) Så lenge du ikke føler deg glohet og har skikkelig feber da, selvsagt... Hvis du er så varm at du skal ta noe for å få ned feberen så kan du ta Paracet, som ikke er "farlig" for gravide. Ikke ta Ibux eller liknende!

Jeg har ikke hørt om at feber er et tegn på begynnende spontanabort ihvertfall... Og angående om du er gravid eller ikke, til tross for at dere bare har hat sex én gang: det er jo kvaliteten, ikke kvantiteten det kommer an på - er jo uansett bare én eneste svømmer som får slippe til :-)

Kan du ikke ta en test til...?

*Krysser* for deg :-) lykke til!!

Annonse

Hei bombobadilla m babydilla.Så koselig at du tenkte på det.

Jeg blr ikke klok på disse testene ennå.Tok en test til i dag å det var det samme som sist bare at streken var bredere å det var lettere å se den etterpå men jeg er i tvil.Tar en ny test til lørdag tenker jeg.

Hvordan går det med deg da?Klem.

Gratulerer!!!! En strek er en strek=)

Jeg pleier også å få en slik varmefølelse når jeg er gravid. Pleier ellers å være en slik frysepinne som ligger på sofaen med teppe over meg hver eneste kveld, sommer soom vinter.... men når jeg er gravid trenger jeg ikke det.

Lykke til med din lille spire=)

var nede hos legen i dag å tok blodprøve..Så da får jeg vel svar til uka.Huff jeg tørr ikke tro på at jeg er gravid før jeg har en skikkelig bekreftelse.Men takk for gratulasjoner,håper jeg kan juble til uka.

Takk begge to for at dere tenker på meg,det betyr mye.

Klem t begge to.

Jippiiiii!!! En strek er jo en strek!!! Men jeg skjønner samtidig at du er redd for å glede deg for tidlig... Håper blodprøven kan bekrefte den gode nyheten, og at du får litt mer ro i sjelen da :-) Forresten så er det jo ikke slik at teststreken nødvendigvis må være like klar som kontrollstreken, så selvom teststreken din er svak så er den jo der! Det er noe annet med de (meg selv inkludert) som omtrent ser med forstørrelsesglass for å finne en og annen prikk...som kanskje kan tolkes som en strek..?...men som bare er "rusk" i vinduet ;-) Jeg krysser ihvertfall alt jeg har for at du er gravid :-)

Vi har ikke fått hoppet så mye i høyet denne måneden som jeg gjerne ville, mye bortreist hver for oss :-( Men hadde EL-slim rett før en av gangene, så nå håååååper jeg så inderlig at vi traff, selvom syklusene mine er helt på bærtur og jeg ikke aner om jeg i det hele tatt har EL.... Kan teste tidligst neste helg, så det blir spennende :-)

Lykke til og god helg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...