Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Hva synes dere? Sjansen for at alle sier Theo er veldig stor. Mamma sier allerede hun kommer bare til å kalle han Theo. Jeg liker så godt grekse navn, har vært innom Stefan, Sebastian, Alexander, Sokrates, Jonas og Sofus men liker nok Theodor og Phillip best. Kan dere flere navn med gresk opprinnelse?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 jeg ville gått for theodor... men philip er også fint da, men jeg ville uansett valgt sånn:)
prysseluskan Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Phillip! Theodor er fint, men Theo er lite stilig.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Definitivt Theodor. Synes det er nydelig, men liker ikke Phillip i hele tatt.
fleXibel Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Par navn med gresk opprinnelse Andreas Christopher Elias Hektor Leander Linus Loukas Matthias Milo Nikolaos Tobias Zacharias
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Gå for Teodor - uten h! Flott navn - og jeg synes mormor bør ha såpass respekt for barnet at hun kaller ham ved sitt rette navn.
Vannmann35 Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Philip - helt klart! Masse flotte navn med gresk opprinnelse da, som Georg Nickolai Alexander Andreas Gregor Greger Nicolas Christopher Chrisander
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå