Gå til innhold

uke 11 + blod


♡Minimus nr2♡ høygravid

Anbefalte innlegg

Er gravid i uke 11 og var på toalettet og hadde blod i papiret. Blodet er friskt og tilblandet slim. hva er dette? er det begynnelsen på abort??? Har ikke smerter. er andre gang jeg er gravid og hadde ikke liknende i forrige svangerskap. Noen som kan hjelpe meg ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde d vært meg ville jeg kontakta lege,evt. ringt nærmeste fødeavdeling bare for å ha gjort d...

Trenger jo ikke være noe....

Er vel ganske vanlig med litt småblødninger...

Håper alt ordner seg og at du får svar på hva det er...

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte legevakten med en gang jeg hadde vært på do. de sa jeg skulle legge meg ned i sengen og slappe av. skulle kontakte de igjen hvis blødningen tok seg opp eller jeg fikk smerter. spurte hvor lenge jeg skulle ligge men det kunne de ikke svare på ... ikke lett å slappe av nå nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på do igjen og da kom det en liten blodkoagel på størrelsen med en ert, var ikke rund. ikke noe form på den heller. er redd dette er det som kalles abort. har ikke smerter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med lege med en gang på mandag - du bør forlage UL. Det kan være en helt ufarlig blødning, men det kan også være en abort.

 

Få det sjekket opp! Ring evt til gyn. avd på ditt sykehus og hør om det er en mulighet for å få UL hos de ikveld eller imorgen.

 

Lykke til, kjære deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det nå...Startet slik hos meg torsdag,er 8+2..Dro til fastlege fredag,tok Hcg da og skal ta ny pa mandag for å se om den faller.Blør enda jeg,har ikke ont...Men fra å kun komme når jeg tørket meg er det nå slik at jeg har bind på:(Regner med det er abort:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Håper det går bra med deg og at dette er helt ufarlig. Jeg vil ikke skremme, men fortelle min lille historie fra da jeg var i uke 11 forrige gang og begynte å blø. Jeg fikk time hos legen som sendte meg til ul på sykehuset her. Det viste seg å være en ma. Spiren hadde dødd i uke 7, men kroppen reagerte ikke før i uke 11 altså. Måtte inn til utskrapning.

 

Nå er jeg i uke 11 igjen. For 2 uker siden blødde jeg. Var på sjekk og alt var fint med den lille der inne.

 

Du bør komme deg til legen for å sjekke opp denne blødningen. Det kan være helt ufarlig, det er vanlig å blø litt i starten. Men man blir jo bekymret og det er greit å få sjekket det ;) Lykke til, håper det går bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmz.. mange kan blø i svangerskapet uten at det er noe galt, kjære venn. Legg deg og slapp av du,om det skulle bli mer koagulert og med evt smerter ringer du legevakten på et sykehus i morgen og får en Ultralyd.

 

God historie: Jeg blødde i uke 4 da jeg gikk med min datter. Det var skikkelig ille,masse koagulert blod og et kraftig stikk i magen. En typisk SA (har mistet 2 ganger og da var det slik), fikk UL dagen etterpå.. ALT var helt fint :)

Blødde da i noen dager.men så gav det seg og pr dags dato ligger hun i sengen og sover med alle bamsene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for alle svarene. skal innn på Ul kl 14 i dag. er så nervøs

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...