Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg helt i himmelen her, testen i dag viste et klart og tydelig kryss, så ingen tvil nå er vi gravide :-) Bare rugedag 10, men garantert at EL-sprøyten er ute av kroppen.

Har hørt det så mange ganger "nå er det deres tur", og er jammen enig vi fortjenes å lykkes nå.

Vet jo at det kan være mange skjær i sjøen enda, men vi er i alle fall over den viktigste bøygen. Fy f.... det var godt å se det blå krysset!!!!

Vi fikk satt inn 3 egg denne gangen, så det blir utrolig spennende å finne ut hvor mange som har flyttet inn .-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9725314-fors%C3%B8k-6-positiv-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Dere har absolutt fortjent et blått kryss nå, etter 6 forsøk... man må virkelig være tålmodige i denne prosessen.... Vi håper også på positivt resultat snart. Fikk satt inn 2 egg igår, så det blir spennende! Lykke til, og kos deg med graviditeten!

Annonse

Da har jubelen stilna her i huset, for testen i dag tidlig viste bare en svak, svak strek. Så dette går nok ikke veien likevel :-(

Får komme meg på legekontoret i morgen å få tatt nøyaktige målinger, men er nok ganske overbevist om at dette bare er en kjemisk graviditet...

så fantastisk! Gratulerer så mye:)

Godt å se at det er håp, har vært lenge borte fra bim nå, hadde en skikkelig nedtur etter 4 negative forsøk. Men nå kjente jeg at jeg fikk litt guts igjen når jeg leste gladmelingen fra deg:). TUSEN TAKK!

Lykke til videre, tenker det er noen der inne som sitter som limt jeg!

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...