Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg helt i himmelen her, testen i dag viste et klart og tydelig kryss, så ingen tvil nå er vi gravide :-) Bare rugedag 10, men garantert at EL-sprøyten er ute av kroppen.

Har hørt det så mange ganger "nå er det deres tur", og er jammen enig vi fortjenes å lykkes nå.

Vet jo at det kan være mange skjær i sjøen enda, men vi er i alle fall over den viktigste bøygen. Fy f.... det var godt å se det blå krysset!!!!

Vi fikk satt inn 3 egg denne gangen, så det blir utrolig spennende å finne ut hvor mange som har flyttet inn .-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Dere har absolutt fortjent et blått kryss nå, etter 6 forsøk... man må virkelig være tålmodige i denne prosessen.... Vi håper også på positivt resultat snart. Fikk satt inn 2 egg igår, så det blir spennende! Lykke til, og kos deg med graviditeten!

Skrevet

Dette var absolutt noe jeg ønsket å lese.

Gratulerer Benta-det var virkelig din tur denne gangen.

Jeg gleder meg med deg ! :o)

Skrevet

Gratulerer så mye, dette var skikkelig gøy Benta. Unner deg virkelig dette. Flott at dr. Lindenberg endelig slår til. Kos deg!!!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Det var det jeg sa jeg at denne gangen sitter den eller de ;-)

Når skal du på ul for å finne ut hvor mange det er der da?

Klæm

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE!!!!

Så utrolig gøy at det endelig klaffet for dere nå!!!

Skrevet

Endelig ble det din tur, Benta, det viser at det nytter å ikke gi opp!

Skrevet

Da har jubelen stilna her i huset, for testen i dag tidlig viste bare en svak, svak strek. Så dette går nok ikke veien likevel :-(

Får komme meg på legekontoret i morgen å få tatt nøyaktige målinger, men er nok ganske overbevist om at dette bare er en kjemisk graviditet...

Skrevet

Å nei dette vil jeg ikke høre. Jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå bra. Håper så indelig at du får dette til nå.

Skrevet

så fantastisk! Gratulerer så mye:)

Godt å se at det er håp, har vært lenge borte fra bim nå, hadde en skikkelig nedtur etter 4 negative forsøk. Men nå kjente jeg at jeg fikk litt guts igjen når jeg leste gladmelingen fra deg:). TUSEN TAKK!

Lykke til videre, tenker det er noen der inne som sitter som limt jeg!

Klem

Skrevet

HURRA!!! Det er fantastisk.Gleder meg til fortsettelsen!

Skrevet

Da er krisen over for denne gang, prøven på legekotoret i dag var fin, og vi gleder oss stort over at den svake testen i går bare var falsk alarm!!

SÅ VI ER VIRKELIG GRAVIDE!!!! Puuuh....

Skrevet

Åh, nå blei jeg glad! Var så lei meg på dine vegne da du skrev at det så ut til å gå galt, så dette var gode nyheter :-D

Lykke til som gravid!

Skrevet

Hei Benta,

nå fikk jeg helt frysninger. Gratulerer så masse til dere Benta:)

Stor Klem

Skrevet

Gratulerer så masse, så bra at du fikk et helt positivt svar til slutt.

Lykke til videre i svangerskapet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...