Gå til innhold

Tigern....!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååå DET riiver å sliter i både rygg å mage, rett før jeg griner, men vet ikke om det bare er maserier eller hva!!

Ble så i tvil etter at jeg var på føden på onsdag og trodde det var fødsel på gang DA.

Det har blitt veeldi mye vondere, nesten så jeg ikke takler det, men sitter likevl i tvil..hrmpf..vil jo ha vondt, men det må også lede til noe.

bare en liten utblåsning:/

Noen andre som har vondt??

Annonse

aii men vondt er bra, vondt leder helst til føding:D jeg vil å ha vondt!!!

til min store glede murrer det heftig i rygg og mage nå, endelig noe slags tegn i allefall, plagsomt nok til at jeg blir grinete,men bedre enn den stille før stormen tilstanden jeg har vært i siden torsdag :D

ifølge jordmora mi er det slik at om du ikke vet hvilken fot du skal stå på og du ikke klarer snakke mens det pågår, da har du rier... så vel??? har du rier pus????:D:D:D

heldiggriiiis, lån bort noen til meg å da, får jo bare disse plagsomme murringene jeg:/ hmpf

hehe ja er ikke rart man blir det, mamma sa det hun at så grinete som du er må de murringene dine være kraftigere enn du innrømmer:P hehe , men jeg har vært grinete hele dagen fordi nabodama fødte i dag selv om hun hadde termin senere enn meg.. haha jeg ble skikkelig surpeis etter det:P

legg en varmeflaske på magen/ryggen, skal visstnok lindre ganske bra, evt varmt håndkle eller noe oppfinnsomt som er varmt :) namm spis litt for meg å da:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...