MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Lager en påmeldingstråd igjen jeg, så vet vi hvem som kommer.. Koselig med 2 nye ansikter på sist treff!! :-) Håper å se flere nye og selvfølgelig "gamle" ansikter igjen på onsdag!! Så, jeg kommer!!
Mone snart3barnsmor Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 ja det var det... kommer vell med bollamagen jeg å.... om hun ikke har plutselig tenkt å presse seg ut da...... hohoho
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 Nei, du får knipe igjen til onsdag ettermiddag iallefall.. hohoho Du får bestille den sterkeste maten de har på Peppes for å dytte det litt igang da vettu..
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Hei.. Vi får besøk idag, av foreldrene til samboeren min.. De skal overnatte, men om de har reist imorgen så kommer jeg.. De skal nemlig til sverige og jeg tror de har planer om å komme seg ivei tidlig, men man vet jo aldri da.. Men tror jeg kommer vaffal, blir koselig som alltid:-)
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 Ja, du får dytte de ut av døra senest halv tolv.. hehe.. ;-) Er jo bare å si du skal møte noen da, hvis de alikevel har planer om å dra snart! Er nok uansett ikke dumt å komme seg avgårde tidlig, itilfelle ferietrafikken "setter inn".. Håper vi sees i morgen!
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Heisann.. Jeg får ikke kommet idag jeg, svigers spurte så pent om jeg kunne bli med de til sverige, så kunne de kanskje handle litt på alkohol og tobakk kvota mi, og jeg klarte ikke si nei vettu, selv om jeg jo egentlig har lyst å reise på treff.. Men, kommer sterkere tilbake neste onsdag, da har jeg vaffal ingen planer! Kos dere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå