Gå til innhold

Overvektig? Mammaklær i str 52?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ganske overvektig. Veier nå 131,50.

Graviditeten var ikke planlagt. Hadde tenkt å slanke meg en god del før det ble på tale, men så skjedde dette underet da...:)

Jeg synes det er dårlig at mammaklær herhvor jeg bor bare går opp til str 46. Hva skal vi gjøre vi som er litt større? Gå på G-sport og kjøpe telt?

Kjipt å ikke kunne kle seg "pent" bare fordi man er gravid.

Er det noen som vet hvor mammaklær i store str kan kjøpes?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9724887-overvektig-mammakl%C3%A6r-i-str-52/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har nok ingen direkte tips til deg, men har du prøvd på gravid-butikker som feks http://www.mammashop.net/ ?

ser de går opp til xl, men hvilken str det egentlig er, vet jeg ikke!

ellers så ville jeg googlet svangerskapsklær (på engelsk) litt usikker på hvordan det staves, men det kan kansje noen på skravle forumet finne ut!

det burde da være noen nettbutikker i utlandet som fører dette!

ellers så tror jeg lindex har store størrelser..men der har du kansje allerede vært?

lurer nesten på om ikke jeg skal lage en nettbutikk for mammaklær, og for alle størrelser! ser jo at det er et behov for det! :)

lykke til!

På sparkjøp har de en dongeribukse som går opp til str 56. Det er ikke en mammabukse men den er ganske høy i livet og vid så den vil dekke gått over en gravid mage. Kjøpte en bukse som jeg klippet av og bruker som kortbukse nå - trengte ikke å kjøpe den største str. Så da skal jeg kjøpe meg noen slike bukser senere når magen er blitt større. Buksen koster kun 99,-

Veier også rundt 130 kg og er 22 uker på vei. Og har som du slitt med å finne mamma klær som er store nok. Vet at www.mamasita.no har bukser opp i str 50-52.

Vet hvordan det er, finner ikke noe mamma klær som passer, gjør som før og kjøper meg tøy bukser med strikk og knyting i livet på lindex eller h&m

til store kvinner. Men slikt som gensere blir jo nesten som små telt når jeg skal ha de til og passe. Hadde satt pris på og funnet noen fine mamma klær i min størrelse men vil heller ikke betale store summer for plagg som jeg bare lir og bruke mer enn noen måneder, var i en mamma butikk og så og der var det gensere til 700 kr ( ikke min størrelse da) men synes det er litt vell mye og gi for ett plagg jeg mest sannsynlig bare blir og bruke ett par måneder, gravid med nr tre nå og har ikke tenkt på noen flere.

Synes det er vanskelig å finne gravideklær selv om jeg er i gjennomsnittelig str...

Det finnes jo avdeliger for store damer (big is beautifull osv).. Klærne der pleier jo å være ganske romslige rundt magen. Men gravidebukser og sånn er vel vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...