Gå til innhold

Flere m murringer?


anrø

Anbefalte innlegg

Er 4+4 uker så jeg har nettopp funnet d ut. Etter at jeg hadde ma på mai,er jeg veldig engstelig for at d skal skje igjen. Har endel murringer,kjennes ut som mensen skal komme. Vet jeg hadde d sist og. Plages m utflod,ekkelt når man kjenner at d renner. Flere m d? Blir fort sliten i ryggen. Gleder meg til å komme til uke 30. Hehe. Lenge til.Hvordan har dere d? Kvalmen har ikke kommet enda,bare litt viss jeg ikke spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet ikke engang om jeg er gravid, men jeg har også masse murringer og luft. kommer slike drag da det kjennes ut som mensen vil komme. ikke utflod i det hele tatt! ryggen min er helt utslitt hvis jeg sitter en stund.særlig korsryggen. fryktelig slitsomt. en uke til IKM eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer så mye! Denne gangen går det nok bra skal du se. Jeg også mistet før vi fikk vår første og nå er jeg gravid igjen med nr 2. HÅper dette går bra. Er i uke 10. Jeg hadde også murringer den tiden du er i nå. Kvalm/uggen ble jeg ikke før uke 7, og det er jeg enda, men merker at det slipper taket. Har ikke kastet opp enda da. takk og lov :) Utflod er helt vanlig. Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ble litt mer beroliget. Er drittsur på samboen,han virker ikke som han bryr seg mer om meg heller. Nå dro han ut for å sitte barnevakt til dattera si hjem til ekssvigermora. For ho mått te legen. Æ syns han engasjere sæ for my. Gjør itj d letter for mæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei anrø...

ja har ein del mensmurringer. er 5+3, hadde masse spes rundt ikm, men no er det tilbake. var og veldi kvalm dagene rundt ikm, men kjenner det litt på natta, morgen og visst eg ikkje ete ofte nok..

har alltid vært veldi kvalm i mine tidlegere svangerskap, så den kommer nok snikende snart. Eg har plagsomt mykje utflod, føler meg ekkel og uhygenisk, sjøl om eg vasker meg titt og ofte.

Vaska hus i går ( som forresten er min nye lidenskap.he.he) då måtte eg legge meg ned etterpå, var veldig sliten i korsryggen.

Eg har og ein MA friskt i minne, mista i februar, var då i veke 20..

Så angsten er på plass.. Vil erre ønske deg lykke til og danne gang SKAL det gå bra.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...