Gå til innhold

noe jeg lurer på...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har også spurt om det, og fikk til sdvar at ja, det gjør man! Logisk nok, for såret etter morkaken er jo like stort... Men det er jo ikke det samme som menstruasjon da! Men man bør visst være forberedt på kraftige blødninger den første tida.

Jeg vet ikke for en mestruasjon dere har, jeg har alltid hatt veldig svake blødninger. Og da var renselen en skikkelig fæl opplevelse. Jeg måtte faktisk spy første gangen jeg var på do, kvelden etter ks. Det var jo bare et rødt hav!!!!

Det ble fort mye mindre, etter 3 eller 4 dager var det nesten ingenting. Og så etter 10 dager eller to uker begynte det igjen, det var vel skorpa fra morkaka. Alt sammen varte renselen 6 uker, noe som er helt normalt.

husker at hos meg kom det rester også av morkaken føste gang,mens andre gang gjorde det ikke, og da så det ut som at rester kom ikke ut og jeg fikk kraftig infeksjon etter andre ks.

blodet luktet råtent og jeg måtte på sykehuset med engang siden jeg hadde også høyt feber på 40 c. så det er lurt og kjekke feberen i så fall ,man vet aldri om man har eller får komplikasjoner etter en ks.

lykke til da

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...