Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Jeg hadde store planer om å amme lenge, men så begynte tulla å nekte å ta puppen da hun var 3,5 måneder. Om natta spiser hun av hjertens lyst, i starten av puppenekt-perioden opptil hver eneste time, nå kan det gå 2-3 timer mellom Hun er nå 4,5 mnd gammel. Om dagen klarer jeg å lure i henne litt, men hun vil bare spise etpar minutter av puppen, så jeg har blitt nødt til å pumpe og gi henne fra flaske også. Da spiser hun og koser seg, men tilsammen tar hun ganske lite tror jeg, kanskje 100 ml hver gang. Kan jeg klare å venne henne til å spise sjeldnere og mer hver gang? Hvordan skal jeg gå frem da? Men jeg klarer ikke å få særlig mye ut når jeg pumper og det virker som om jeg har mindre melk for tiden også. Om natten virker det som om det er mer melk. Hvordan skal jeg gjøre dette iforhold til amming og pumping/ pupp og flaske?? Trenger tips til hvordan jeg kan øke melkeproduksjonen. Vil amme mest mulig, klarer ikke å pumpe ut så mye, men tulla er ikke helt fornøyd. Kan ikke gi vanlig mme da hun reagerer på kumelk og også soya.
Expat Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Ta og les litt bakover her, det har vært skrevet masse om dette i det siste!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Takk for tipset - jeg har lest alt om dette her, men er likevel litt i tvil om hva jeg skal gjøre. Jeg er så redd hun helt vil nekte å ta puppen helt når jeg gir henne flaske, det virker som om hun ikke gidder å jobbe så mye som hun må med puppen. Har prøvd nesesprayen - uten noe bedre resultat. Og hun sutrer og er sulten - og hun vil ikke ta puppen og jeg klarer ikke å pumpe nok. Er løsningen da å gi mme?? Og hva gir man når hun ikke tåler hverken kumelk eller soya??
Expat Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Det er enkelt og greit sånn at du da må begynne med tillegg som fast føde. Snakk med helsestasjonen om hva som er riktig for ditt barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå