Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Altså jeg har Dnb, min søster Nordea. Jeg skal føre over penger til henne, men de har fortsatt ikke kommet inn.. ( 6 dager siden ) Beløpet er ganske stort, kan det være derfor tro?? Takk for hjelp.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Størrelsen på beløpet skal ikke ha noe å si. Det tar lenger tid å overføre mellom forskjellige banker, men det skal ikke ta mer enn 3-4 dager maks. Du bør nok ta kontakt med banken så raskt som mulig.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 det skal ta max 3 virkedager ! altså hverdager. ville nok tatt kontakt med banken ja ! sikker på at du tastet rett kontonr ?
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Det kan være, i noen banker har de begrenset sum på overførsel, men det er visst bare å gi beskjed om at man vil ha høyere beløpsgrense. Ta kontakt med banken på mandag og sjekk det ut.
A4 Husmor.... Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Sjekk på nettbanken din at beløpet har gått ut og at det er til rett konto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå