Gjest Skrevet 30. juni 2007 #1 Del Skrevet 30. juni 2007 drømte at babyen var født, den ble en jente med blonde nydelige krøller og blå øyne, hun var så snill og søt og gråt nesten ingenting.. jeg hadde lagt henne og plutselig sier mamma at hun gråter, men jeg fikk ikke opp døra til rommet hennes for en sterk vind hindret meg, da jeg endelig fikk opp døra sto det en demon der inne på rommet og jeg brølte igjen og igjen at det er MIN baby!!! og til slutt ga han opp for min sterke kjærlighet til babyen... han var faren hennes visstnok:P haha åssen skal man tolke en slik drøm da? hehe.) kanksje en demon hadde vært bedre pappa enn det som er alternativet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9724241-s%C3%A6r-dr%C3%B8m-i-natt/
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #2 Del Skrevet 30. juni 2007 hehe, man drømmer mye rart i forbindelse med det å være gravid og jeg er av den typen som tror drømmene har noe å si oss. Jeg har også hatt lignende drømmer der barna mine (venter tvillinger) blir forsøket stjålet av skumle personer som plutselig viser seg å være faren. Jeg må som deg kjempe ganske hardt i drømmen for å "vinne" og jeg våkner ofte med en uggen følelse... Disse drømmene tror jeg kan tolkes på forskjellige måter.. Som du sier: kanskje en demon er en bedre pappa enn alternativet? Er du kanskje redd for hvordan det blir når barnet er født? Nå vet ikke jeg om far i ditt tilfelle skal stille opp eller ikke, men er du kanskje redd for at han skal komme og kreve og at det vil føles som om han "stjeler" barnet ditt? må du konkurrere med far om barnet? er du kanskje redd for innflytelsen han kan ha på barnets liv? Dette er ikke ting jeg mener du nødvendigvis bør tenke på, men tror ofte det er slik for oss som blir alene at vi føler at vi gjør dette alene og at det derfor vil føles rart å brått skulle "dele" barnet med en person som kanskje ikke har stilt opp i svangerskapet men som har sin fulle rett til å kreve å være pappa når barnet er født.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9724241-s%C3%A6r-dr%C3%B8m-i-natt/#findComment-9725509
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå