Gå til innhold

noen som har opplevd dette ????????


Mamma'n til Martin & Mille :)

Anbefalte innlegg

ALLE hjemmetester jeg bruker, så har jeg testet NEGATIVT =(

 

Er gravid i 10+0 idag, og så liv tidligere denne uka så vet det er liv=)

 

testet negativt helt siden jeg prøvde å teste første gang=)

 

Eneste som slo ut, var legen sin =) hehe!! men jeg ønsker og ha en hjemmetest som minne liksom =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvorfor det skjer, har ikke forsøkt å teste meg så sent likevel.. men som minne er dessverre en positiv graviditetstest ganske verdiløs.. De falmer veldig kjapt, blir gule og til slutt kan man ikke se at de en gang har vært positive..det skjedde ihvertfall med samtlige av mine 4..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok også vare på mine positve tester. De har jeg ksatet nå:) Det blir borte etter noen uker.

Tenk, nå er vi snart i andre trimester jenter:) Jeg tør ikke juble ennå altså! Men snart.....ah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også opplevd at tester har vært negative, men etter å ha tatt flere ble den npositiv på et par stk. Det har noe med verdien i urinen å gjøre...ikke alltid den er bra. Morgenen er best og når du ikke har drukket så mye. Flott at du er gravid. Jeg er 9 +5...gleder meg til 2 trimester:-) Har ett barn fra før, men har også spontanabortert da jeg var 18 så jeg venter i spenning.... dette er så spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri opplevd dette.. men må bare kommentere at mine CB tester som jeg tok da jeg var 4 uker på vei med snuppa enda er helt klart positive, ikke falmet eller noe.. og de tok jeg i januar 05 ;) Ja har de enda :P har liksom ikke fått meg til å kaste de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...