Gå til innhold

Redd!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som har erfart å få litt brun utflod?

Jeg er 11 uker på vei, og da jeg gikk på do i dag morges kom det brun utflod på papiret da jeg tørket meg.

Akkurat nå er jeg redd, og mange tanker farer gjennom hodet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så lenge det ikke er friskt blod er det ikke farlig

Ta kontakt med legevakten om du bekymrer deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Forstår at du blir bekymret, det er helt naturlig, men det er veldig vanlig å oppleve litt brun utflod. Det kan være noe så enkelt som et sprukket blodkar i skjeden eller livmortappen. Så lenge det ikke øker og du ikke har smerter, trenger du ikke bekymre deg!

Hvis du får friskt blod, kan du kanskje ta kontakt med lege, men ikke nødvendig nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff vennen, skjønner hvordan du føler det.. men brun utflod er tegn på gammelt blod, det kan være såå mangt.. men TVILER på at det er noe SA på gang..

 

Kansjke du har hatt sex den siste tiden !? Husk at slimhinnene våre er kjempe skjøre, og man begynner fort og blø..

 

DEt er også normalt og ha litt farget utflod under 1 trimester =)

 

Jeg syns ikke du skal bekymre deg, selv om jeg vet at det er kjempevanskelig.. Hvis du føler det hjelper, så kanskje du skal ringe og høre om du kan få en ul ? Bare så du slipper og gå rundt og være redd..

 

Men, det er helt sikkert ikke noe farlig, man blir veeeldig påvirket av alt som står om aborter her inne, spesiellt når man er i 1 trimester..

 

Gjør som meg, jeg har nesten sluttet og være på 1 tri, er bare på *skravle*, og merker at jeg er mye mer rolig i kroppen !=) Prøv det!!=)

 

Så, ikke bekymre deg =) Dette går såååå fint =)

 

Klem fra meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...