to søte små Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Han har inge spesielle hobbyer, så vi vet ikke helt hva vi skal kjøpe... Noen tips??
Kossi Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Liker han vin? Eller kanskje cognac? Til broren min på 40-årsdagen skaffet jeg en flaske armagnac (nesten som cognac, bare fruktigere, destillert kun en gang i motsetning til cognac som er destillert to ganger) fra det året han ble født. Han ble kjempeglad! Lagringsvin er også en gøyal ting. Spør gjerne på Vinmonopolet om hva som er lurt å kjøpe - de er veldig flinke på sånne ting. Du kan også ta kontakt med en av Norges beste vinkjennere, Nicolas Mahe Berdouaré (han snakker norsk), for å få noen bra tips. Du treffer ham på [email protected]
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 typen min har bursdag imorra og jeg bestilte et par ting fra www.thinkgeek.com. der har de mye kult av nyttige og stilige gadgets som menn liker:)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Til min samboers 30 årsdag som er i juli har jeg bestilt hotellopphold og golf i Strømstad for oss to. Bare fra en dag til en annen da. Har ordna så det står blomster på rommet da vi kommer også. I tillegg får han nye golfkøller og et matkurs. Han liker å lage mat, er glad i sjømat men ikke så trygg på å tilberede sjømaten. Så han skal få et kurs i sjømatlaging også. Det er en ganske stor gave, men han er verdt det!! Har verdens beste samboer. Til min 30 årsdag i mai var vi på tur med en cruisebåt i 4 dager i tillegg til at jeg fikk Ipod og et Hifianlegg til den. Hva med en opplevelse da? Kunne det være noe? Rafting, Lazergame, paintball, overnatting ett eller annet sted, naturopplevelser el.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå