Kvitrebekk Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Har vært hos to leger og de har satt forskjellig termindato ut i fra samme dato for første dag av siste mens. Volvat satt termin til 29.1 og fastlegen til 27.1. Hvorfor blir det sånn? Er jo liksom to dager lenger i følge ene terminen, men hvis man regner etter første dag av siste mens så er jo den den samme. Hmf. Skjønner ikke det der jeg.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 du får en sikker termindato etter du har vært på UL i uke 18 - 20 =)
Kvitrebekk Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 Vet det, men det er jo ganske lenge til. Også lurte jeg på hvordan de kunne komme til forskjellige datoer ut i fra samme dag som første dag av siste mens :-)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Hmm, det var litt verre De regner kanskje litt forskjellig.. men det du kan gjøre, er og spørre om å få en tidlig UL =) Jeg tok det, trodde jeg var i uke 11, men var ikke mer en i uke 5 Klart og komme meg til uke 10 nå da=) hehe!! Hvor i landet er du fra da?
Kvitrebekk Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 Er fra Halden. Du da? Er ganske sikker på at tiden må stemme ganske godt. Så hjertelyd når jeg var i det jeg mener må være 7. uke. Vi er vel ganske likt i svangerskapet vi da. Er 10 fullgåtte uker i dag. Ut i fra en av beregningene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå