Gå til innhold

Trenger deres mening...:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, si det nå:)

Du er jo over det første skumle trimesteret, og før eller siden må han jo få vite det;) Er jo kjempestort å bli storebror!

Kanskje du kan kjøpe en barnebok som viser utviklingen til babyen i magen? Det fins flere fine slike bøker, det kan gjerne være til god hjelp når han lurer på alt mulig (for det gjør vel gjerne en 3-åring?)

Lykke til!

Har grubla litt på det samme selv. Har to barn på snart 3 og 5, og bikker over i uke 12 i morgen. Hadde tenkt å vente lengst mulig, - så ikke ventetiden blir så lang, - men nå ser det ut til at vi forteller det til neste helg. Da treffer vi endel famile, og vi vil at barna skal få den store nyheten av oss først. Dersom vi ikke forteller det snart tror jeg nok endel kjentfolk vil skjønne det alikevel (endel kvalm), og jeg vil ikke risikere at barna snapper det opp fra andre :)

Lykke til med beslutningen!!

Tusen takk for flotte svar!!!Han er en veldig nysgjerrig liten kar,og har en stund gått og ønsket seg en baby!! Mandag eller tirsdag skal vi si det:-)Skal filme reaksjonen tror jeg,å så har jeg tenkt å få tak i en sånn babyborn dukke til han litt senere:-)Tusen takk igjen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...