Gå til innhold

Da takker jeg for meg.


NessaS

Anbefalte innlegg

Jeg klarer dessverre ikke å bruke denne slankedebatten lenger. Å lese om normalvektige jenter som slanker seg, til og med noen som bruker medisiner for å slanke seg, jeg mister motet rett og slett.

Hvis de ikke klarer å gå ned de tre siste kiloene sine, hvordan i huleste kan skal jeg klare å gå ned mine siste 20 for å bli normalvektig i det hele tatt?

 

Nei, de som har lyst på fortsatt kontakt kan sende meg pm eller noe..

 

Lykke til videre, alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :)

Synd å lese at du ikke vil bruke disse sidene mer. Jeg syns vi trenger mangfoldet jeg.

Jeg er ei stor jente- 180 høy og var 112 kilo i aug 2006. Har til nå gått ned 25 kilo... har fremdeles et stykke igjenn.....

 

Jeg finner god støtte i andre store jenter sine erfaringer og gode råd.

 

Det at det er noen her som bare skal ned 2 kilo hopper jeg bare elegant over. De kan jeg ikke sammenligne meg med. Men de finner vel trøst og støtte hos sine likesinnede.

 

For min del kan disse sidene være for alle :)

Håper du vil bli litt lenger så kunne vi kansje motivert hverandre???? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg forstår godt hva du snakker om. Synes det er synd at du svikter oss "gode og feite". 3 kg er liksom det jeg legger på meg etter en helg (ingen overdrivelse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er stor!! og passer derfor i 90+, men synes det er en god side, der slipper vi de der maser om 2 kilo, før de er på 55 kilo.

(har respekt for dere også!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg pleide og å være inne på 90+ før jeg kom meg under 90 kg, men vi ble kastet ut siden det ikke var noen slankedebatt. Derfor ble Slankedebatten opprettet. Før Slankedebatten kom ble vi henvist til Mammas kropp og Kosthold-Trening, men vi store følte oss ikke hjemme noe sted.

 

Jeg kommer til å finne meg et annet slankeforum, men dere som vil er som sagt hjertelig velkommen til å sende meg pm.

 

Også vil jeg gi en god klem til alle dere store som sliter med vekten. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...