Gå til innhold

Hva i all verden skal jeg ønske meg til bursdagen min???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hahaha siklerotte :) ja jeg tror jeg skal ønske meg en bil, eller kanskje et slott hehe ;) gavekort er jo alltid bankers da,, men det blir som regel brukt på snuppa da også.. Ønsker meg tempurpute men både mamma og min kjære synes det er så kjedelig gave så jeg får ikke *snufs*

Jojo, seff gidder folk å bruke det på deg... Gidder de det på broren min, så gidder man det på alle for å si det sånn=P hehehe....

Åh, bursdag snart da... Jeg blir ikke 18 før i sep (så sykt kjipt...)

Men idag har jenta mi bursdag (siden den er 6 over 12...)

Annonse

Jeg hadde ønska meg en sånn ny ipod med kjempe stor lagringsplass. Det fikk jeg og den er i bruk hver dag. Fått plass til sinnsykt mye musikk, fullt av bilder og filmer.. Er så kjekt å vise fram bilder og er liten å praktisk å ha i veska. En annen ting jeg blir glad for er som sagt her smykker, spesielt fra min favoritt, Dyrberg Kern. Eller rett og slett frukost på senga og kake ;o)

Massasje, fotpeleie, ansiktspleie, gavekort på div. butikker, kremer, parfyme. Fra typen: helaften for dere to, kino, opphold borte en helg...

Ja det var vel noe av det jeg kom på.,syns sllike ting er like vanskelig hvert år selv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...