Gå til innhold

MISTER MAN PUPPENE SINE HELT NÅR MAN SLANKER SEG?


Lena M.

Anbefalte innlegg

Jeg kunne fint gått ned 10-15 kg, men vil ikke miste puppene mine! De er akkurat passe nå, så har ikke så mye å ta av liksom! Noen her som har slanket seg 10-15 kg? Har dere pupper enda...? Dette er sikkert dumt, jeg er ikke opptatt av å være så barmfager, men vil så gjerne beholde det lille jeg har.. Har hørt at puppene er det første man mister når man slanker seg, er det sant? For å være ærlig så vil jeg heller være litt rund og ha litt pupper, enn å være slank og ikke ha noe.. Synes prisen er for høy å miste puppene sine for å bli slank. Noen som vil dele sine erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puppene blir som ører på fuglehunder. Heldivis finnes det bher med innlegg. Vil jeg heller være feit med c-cup enn tynn med hengepupper str b? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg nesten ikke mista noe pupp, så håper halvparten av de forvinner i løpet av de neste 7 kg j skal ta av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. I fjor sommer var jeg en fyldig B-cup, nå er jeg 10 kg lettere, mye bedre trent og puppene er en slunken A-cup. Sukk! Men ikke snakk om at jeg angrer!! Har forsåvidt sluttet å amme i løpet av den tiden også, ikke rart puppene blir borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, glemte jo si at jeg har tatt av ca 23 kg;) Men om de ikke har forsvunnet så mye i størrelse har de jo blitt litt slappere da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...