Hymia+muffins Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Hehe.. Jeg klarer IKKE å finne guttenavn! Tenkte på Eyvind, men det ble avslått av samboer. Nå nevnte han Sondre og Snorre.. Navn jeg aldri før har tenkt på men... Sondre er jo fint! Snorre er litt snodig, men ettersom jeg er halvt islandsk er det jo litt kult å bruke det? Snorre Sturlason... Hva tror dere?
Hymia+muffins Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. juni 2007 Jaja dere trenger ikke svare, navnet er bestemt, det ble Sondre:) Og da slapp jeg samboerens krav om Maximillian til mellomnavn )))
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Bra valg det!! Jeg har verdens beste mann, og han heter Sondre!! ( ikke mange menn på 30 som heter det, så svigermor var nok tidlig ute med navnet.. )
Vannmann35 Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Grattis med navnevalget:-) Er et langt steg fra Sondre til Maxemilian ja....
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Bra valg. Sønnen min på 2 år heter Sondre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå