Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Storkfrøken69 :-)

Da Dr L spurte hvor mange egg jeg ville ha lagt opp sa jeg så mange som mulig, og etter å ha spurt om hvor gammel jeg var osv var det eneste han lurte på om jeg var klar over at jeg kunne ende opp med trillinger. Og jeg kan jo telle ;-)

Visst er det skummelt å tenke på at det kan bli tre, men tre er tusen ganger bedre enn ingen og jeg føler dette er siste sjanse. Ville ikke ta sjansen på at det tredje og siste egget mitt ble ødelagt ved frysing så jeg tar'n heller helt ut og øker sjansene mine så mye som mulig. Dessuten er det mange som har fått lagt opp 2 egg uten at det blei noen tvillinger (eller barn i det hele tatt faktisk) så jeg tror ikke sjansen er så stor. Den teiteste "fantasien" mitt hittil er forresten at et ene egget mitt deler seg så jeg ender opp med firlinger *bluss* ;-)

Enig i at det er på tide Dr L leverer og viser hva han kan nå, har vært dårlig med resultater som jeg har sett. Men det vil jo vise seg i løpet av de neste ukene om det blir 0, 1, 2 eller 3 (eller 4, fnis) så jeg får smøre meg med tålmodighet og vifte med døde kyllinger over magen. Eller bare spise dem kanskje, det er sikkert lurere :-p

Begynner du å bli klar for et nytt forsøk eller blir det en lengre pause nå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9721344-ohrly/#findComment-9722933
Del på andre sider

Halloisen :o)

Jeg er litt treg på svaringen om dagen. Jeg er på ferie på Sørlandet og er ikke så ofte inne på pcen.

Firlinger du, det kan jo bli sekslinger. Hahahahaha, da kan du overlate noen til meg :o)

Jeg skal muligens nedover i slutten av juli. Akkurat nå må jeg innrømme at jeg ikke tenker så mye på det. Vurderer å vente en stund til. Men, nå blir jeg jo litt gira likevel når jeg ser at du sannsynligvis har klinket til. Det er nok en mulighet for at jeg ikke klarer å holde meg borte fra Dr. L nå gitt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9721344-ohrly/#findComment-9780862
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...