Gå til innhold

Termin i februar og mage allerede!


semma

Anbefalte innlegg

Har kommet il uke 6 (3. barn) og har allerede antydning til mage. Litt mage på morningen, men klar og tydelig gravide-mage på ettermiddag/kveld! Hadde tenkt til å holde det skjult i allefall 4 uker til, men nå på sommern med lite klær, tror jeg det kan bli en bra utfordring. Noen flere i samme båt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heei ,.. jeg er i sammeklubb ;) jeg er i 8 uke, babyens uke 6 ,og jeg merker det godt på buksene ... uff .. hvordan skal dette gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+3 og merker allerede nå at det er vondt å gå i de trangere dongeribuksene ja..

 

Skal bli spennende å se hvordan dette går.

Håpet egentlig å holde det hemmelig til uke 15-20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok slenge meg på her... Er 6+3 i dag, og ser klart en liten bul nederst på magen allerede nå. Hadde jeg aldri trodd, da jeg alltid har hatt flat mage. Det kommer jo til å bli kjempevanskelig å skjule nå hvis varmen setter inn for fullt! Jeg vil holde det hemmelig hvertfall til uke 12.

Heldigvis er moten litt "mammaklær", så vi kan muligens redde inn noen uker der! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+ 5 og har en liten mage. Jeg får vel spørsmål snart, om jeg er gravid. Prøver å bruke klær som ikke er så tilsittende. Har vanligvis en ganske så flat mage, så det vises ganske godt i klærne mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 11 og har de siste par ukene hatt godt synlig mage. Særlig ettermiddagene står magen som en ballong. Hvor godt synlig det er for andre kommer an på hva jeg har på meg av klær. Hvis jeg har bukse som jeg kan sette midt på magen tror jeg ingen legger merke til det, men om jeg har mammabukser på så er det ikke tvil, da lyser det i lang vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Er i uke 5+2 nå, syns også at magen ser litt større ut ja. Buksene litt strammere en vanlig. Det finns mange fine topper nå på moten som gjør at man ikke kan se om man har fått litt mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

 

Er i samme båt jeg også, venter mitt 5 barn jeg da! :-)

 

Vekta mi har ligget på 56 - 57kg så jeg er tynn i utgangspunktet!

Er nokså oppblåst om dagen, så jeg ser ut som jeg er 4 mnd på vei allerede! :-)

 

Hadde tenkt å vente med å fortelle det, iallefall noen uker til, men tror det blir vanskelig å skjule det nå med lette sommerklær! :-)

 

Er bare dattera mi på snart 12 og besteveninna mi som vi har fortalt det til!

 

Er 6 uker i morra etter når jeg vet unnfangelsesdagen var, men etter siste mens er jeg ca 7 uker! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DUSTEKJERRINGER! går for faen ikke an å ha "mage" i uke sju!har dere hørt om luft dere eller????????? drit litt mer så forsvinner "magen" deres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ups, enkelte hormonelle her....

Er 5+3, har stor og oppblåst mage, skal bli slitsomt å skjule den i sommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stakkers anonym! :-)

 

Synes litt synd på deg jeg!

 

Hvis du kan lese så står det at vi føler oss oppblåst, noe som er et sikkert graviditetstegn! :-)

 

Og oppblåst er ikke fosteret vet du, det er luft i magen! :-)

 

Men når man er oppblåst i magen, har du ikke vært det noen gang???

 

Iallefall blir magen større pga. luft i tarmene og først i graviditeten kommer det av at tarmene reagerer på den måten, at den arbeider tregere for å utnytte maksimalt næringen i det vi spiser for at fosteret skal få maksimalt med næring! :-)

 

Kroppen er fin laget , ikke sant! :-)

 

Klem fra ei gravid som nyyter den oppblåste magen sin! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... :D Kjempebra 3 prinser og 1 prinsesse!!! ;)

 

Joda, jeg er oppblåst som bare det jeg! :D

 

Er 6 uker på vei nå og de vanlige dongeribuksene mine har jeg gitt opp for lengst! :D

 

Mamman til ei venninne spurte meg senest på fredag om jeg var sikker på hvor mange det var inni der, for detta så mistenkelig ut som en tvillingmage ja!!! ;) Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kritikk er jo fullt lovlig da, men enhver med litt respekt for seg sjøl, gir kritikken med sitt nick, ikkje som anonym... Ihvertfall hvis en mener at meningene deres bør tas alvorlig. En annenting er jo at ordvalget var veldig "modent" :P

 

Jaja, folk for mene det de vil, men stort sett mer respekt for de som står for det de sier... og oppblåst! det er de fleste av oss allerede i tidlige uker. Selvfølgelig er ikkje babyen så stor ennå, men jammen kan en mage se gravid ut fordet om...ganske utbrett igrunnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir så glad for å lese dette :) vi har nemli vært bortreist i helgen, og jeg handla heldigvis endel klær, for de jeg hadde med passet ikke lenger.. måtte gå me åpen knapp+ glidelås, me laaaang topp over. flaut, er bare 5+5, men sånn var d nå. måtte si d til de vi var hos, for vi hadde egt planlagt endel pils osv. ekkelt å forklare urbane folk, som ikke har peiling på sånt, at det faktisk er sånn at man blir oppblåst såpass tidlig. de trudde nok bare jeg hadde lagt på meg....

 

men moten er heldigvis snill med oss i år, i motsetning til sist jeg var gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...