Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Mattis?

Storebror heter Lennart, Så det blir i såfall Lennart og Mattis =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er ganske fint, jeg. Passer sammen med Lennart:) Men ville kanskje heller gått for varianten Matias.

Skrevet

Men Matias liker ikke jeg =) jeg har det med å like" litt "uvanlige navn og fallt for Mattis når jeg leste det et sted i sted =9 håper bare sambo liker det =)

Skrevet

Jotun er bedre enn Mattis, og i samma sjanger

Skrevet

Kjempe fint navn, vi tenker også på det hvis det kommer en gutt...

Skrevet

Fint! :) Tänker på Ronjas pappa, men det är ju en positiv assotiation.

Skrevet

Mattis er finfint! Skulle gjerne brukt det selv, men får dessverre ikke gjennomslag i heimen.

Skrevet

Kjenner brødre som heter Mattis og Mons :-) Liker Mattis godt.

Skrevet

Så bra! I hvertfall flertall for det her inne =) Gubben grubler enda på det, men jeg tror han liker det =) di andre navnene har han avblåst tvert :P men ikke dette =) håper håper håper

Skrevet

liker Mattis kjempegodt. Har Mats fra før og har vurdert Mateo, men Mattis er et klart alternativ. Håper gubben din ikke trenger å tenke lenge.

Skrevet

Er enig med personen lenger opp som syns Jotun var et bedre alternativ..

Lennart og Jotun klinger bedre.

Skrevet

Jeg liker Mattis kjempegodt!

Skrevet

Min bestefar het mathias, men ble alltid kalt mattis - så jeg var ganske gammel da jeg faktisk skjønte at han ikke het det. Jeg synes det er kjempefint jeg, når du liker litt uvanlige navn. Vi har valgt Mathias selv, etter besten, men til Lennart synes jeg Mattis er kjempefint!

Skrevet

Mattis er et samenavn - ville aldri brukt det, like lite som Pedro eller Mohammed - den etniske tilknytningen er for sterk, mener jeg.

Skrevet

Javel? Mattis samenavn, det er faktisk gresk. men det er nå så.

Dessuten er det mange samenavn som blir brukt like mye av "ikkesamer"

Ta foreksempel: Sara, Mikkel, Anna, Berit,

Ville dessuten gjerne ha kallt barnet mitt for ett samenavn =) så blæh :P =) knisfnis

Skrevet

Synes Mattis er et fint navn. Mattias (o.l.) er blitt super-populært, altfor mange som velger det navnet. Mattis er mer særegent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...