Gå til innhold

Ny jenteklubb med termin, evt navn og noen små ord og hvor dere bor. Så får vi en ren liste:o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Vi venter jente nr 4 den 13 eller 23 nov (mt +tul)

Vi bor nord for Bergen, Knarvik. Føder på KK ved haukeland om eg kommer meg så langt.

Heisann=) vi bor i Fredrikstad området, og skal Føde på Søf:) mens termin den 7 november, UL termin den 11=) vi får ei lita jente som skal hete Liva Bethina :)

Annonse

ang. navn har vi tenkt leeenge..hva har dere tenkt?

Vi vurderer Aida(oppkalt etter farmor og farfar,dvs to navn satt sammen) eller Sofia(fordi det er fint!)

Barnet får to etternavn etter mamma og pappa, blir det da for mye med dobbelt fornavn?

Det er vanskelig å velge;)

Morsomt å høre hva prinsessene skal hete!

Hei hei....:))

Jeg heter Suzanne og jeg venter mitt 5 barn... Har 2 gutter og 2 jenter og venter ei jente til nå..Ho skal hete Kaia-Benedicte etter sin far Kai...

Mitt første barn har jeg fra ett tidligere forhold, mens de 3 andre pluss ho som ligger i magen er med samme mann...

Vi bor i Askim og jeg skal føde på Søf i Fredrikstad.. Vår nydelige prinsesse kommer rundt 26 nov..

Antageligvis ei lita jente i magen min, som kommer rundt 11.november (eller når hun har lyst).

Hun har allerede fått navnet Stine :-)

Skal på ny ul i om 4 uker og håper vi får det endelig bekreftet at det er Stine som er huleboeren min.

Dette er vår første og vi bor noen mil utenfor Stavanger (skal føde der)

Annonse

Hei alle jente-mammaer! :)

Vi venter en jente den 29.november, det blir min andre og min samboers første. Mia blir 4år i oktober. Skal føde i Drammen, Buskerud sentralsykehus. Vi var på rikshospitalet på UL tirsdag, de sa 29 november - Vårt lokale sykehus sa to dager etter (torsdag) at de fikk terminen til å bli 9 desember. Hmmm - hun kommer nok når hun vil :)

Vi skal bli mamma og pappa til ei lita jente rundt om den 23 november. Dette er vår første,fra før av har jeg en hund,synes nesten han teller som barn han også,men...:-)

Vi bor utenfor Oslo,men ingen av oss er fra østlandet opprinnelig.

Vi bor på Tynset i Hedmark kommune. Dette blir nr 2, som vi venter rundt den 16 november. Har en gutt ifra før og nå venter vi ei lita jente. Jeg skal føde på st. olavs i Trindheim. Har tenkt litt på navn i det siste, har kommet opp med et vi liker godt etter olderforeldrene våre på hver vår side. Leah Kristine, men vi får se.

Hei hei. Jeg og samboeren venter vårt første barn 27 November, da venter vi ei lite prinsesse som skal hete Celine Victoria. Vi bor sammen i Drammen og skal da føde på Sykehuset Buskerud:) Gleder oss masse:)

Hei:o)

Var på ul i dag og da sa jordmor at det såg ut for at den var ei jente. 00% kunne hun ikke være, for det har jo hendt de har tatt feil før.

Men sånn som hun kunne se så var det ei jente.

Termin 29. november

Har en gutt på 2,5 år fra før:o)

Bor i Kristiansund , men skal føde i Trondheim, S. Olavs dene gangen.

Har vært på ul på Riksen i dag. Ser ut som om vi får ei lita jente. Kjempekos! Har en gutt på 6 år fra før. Mt er 28. november og ult er 3. desember. (fødte nærmere mt enn ult forrige gang) Bor med samboer i Ski kommune. Har tenkt litt på navn, men ikke blitt enige enda :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...