Gå til innhold

Hvor tidlig kan jeg teste med billigtestene?


Håper_på_en_til=)

Anbefalte innlegg

Har hatt stikninger i siden, siden eggløsning. Forrige gang testet jeg positivt 3 dager før IKM med clear blue. Nå har jeg tester fra billigtester.no. Det står at hcg produseres fra 6 til 15 dager etter befrukning, men det er vel ingen vits å teste så tili som en uke etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ringte opplysningstelefonen deres en gang - og de sa man skulle vente til IKM. Men det er sikkert noen her inne som har erfaringer og som kan svare deg.

 

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg testa med tester fra billig-tester.no.

Den første jeg tok var 3 dager før IKM pga muligheten for fest den kvelden. Jeg hadde særdeles lite tro på at jeg var gravid, så jeg slengte den i bosset etter ca 1 min. Tenkte ikke mer over det. (Ble ikke fest den kvelden).

Så kom IKM dagen og mensen kom ikke. Jeg testet på kvelden, og der kom jammen meg en svak strek! Jeg gravde da frem testen fra 3 dager tidligere, og jammen var det ikke en svak svak strek der også.. :-) Deretter tok jeg en test de to neste dagene (på morgenen) for å se om streken ble sterkere, og det gjorde den. Så to dager over IKM var den så sterk at jeg ville "informere" min samboer om den gledelige situasjonen vi var i! (Gav han test-pinnen i en pakke med en baby-pyjamas) :-) Han ble kjempeglad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...