Gå til innhold

noen fler her som allerede har begynt å få "melk"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er førstegangsgravid, og i min 21 uke, og for noen dager siden begynte plutselig puppene mine og lekke....det er ikke mye som kommer,men nok til at det blir merker på en intetanende stram topp og tynn bh:) er ikke dette veldig tidlig, eller er det fler i samme båt??

Skrevet

sitter i båten din eg og...

venter nr 2 men hadde det med første og.

Skrevet

Jepp... Og sambo synes at det er veldig moro...

Skrevet

har hatt det sånn ei stund jeg også lille venn :D får litt sånn melkespreng av og til ja... :P spessielt hvis jeg er nervøs eller blir skremt... rart me d, litt plagsomt, menmen.. :) lenge siden du har vært på msn nå... :P

Skrevet

ja, får litt spreng innimellom jeg å:) bra å vite jeg ikke er alene om det:) Liv.J: ja er en stund siden jeg har vært på msn nå...vært så mye jobbing...=) hvordan går det med deg og lillegutt da?

klem=)

Skrevet

har hatt det siden uke 3.. var sånn jg skjønte jeg var gravid.. nå er jeg 20 uker og lekker litt i dann og vann.. litt irriterende men men=)

Skrevet

Hmm, ble litt forbauset nå.. Kommer faktisk noe ut fra puppene mine å, blank,hvit væske.. Jeg er 20+0 idag... Og er førstegangsgravid.. Litt uvant dette..

Skrevet

mhm, velkommen i gjengen ```^mamma^``` hihi....veldig uvant følelse det der....=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...