Gå til innhold

Termin 23 september?

Anbefalte innlegg

Hei e det någen andre så hat temin på likt med meg? Lure på om det e någen så har same termin så vett ka tid de blei gravide? Litt kjekt å vida ka tid den lille blei unnfanga med tanke på at mensterminen ikkje e i samsvar med u.lyd terminen som e 23 september. Mensterminen hadde vært 24 august. Det e vell u.lyd terminen som e det rektigaste?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9719390-termin-23-september/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg hadde min siste mens 15. desember, men så vet jeg ikke om jeg hadde regelmessig mens da jeg ble gravid med en gang jeg sluttet på pillen. Fikk bare mensen en gang etter at jeg sluttet. Eggløsningstesten slo aldri ut på meg, men jeg tror jeg ble gravid rundt 2. januar, men ikke godt å si, da vi prøvde hele nyttårshelgen;-) he he. Men utifra litt symptomer, så tror jeg at det var den 2. januar. Jeg mente at jeg skulle ha termin 27. september tror jeg det var, men UL viser 23. og det har den vist hele tiden. Jeg er på UL hver fjerde uke pga epilepsi, så blir fulgt ganske nøye opp.

Lurte på en annen ting. Jeg har fått feil termin dato her, står 24, men har jo 23. Hvordan kan jeg få endret dette? Finner det ikke noe sted... Har jeg kommet i ammetåken allerede?

jeg trykte på feil tall selv første gang, men det er ikke noe vanskelig å endre.. du går opp atme der du logger inn, (etter du er logget inn seff) der står det din side, gå inn der så får du endret datoen, samt en del andre ting viss du vill det;)

Hei .. kjenner meg igjen. jeg er ikke sikker på når junior ble un nfanget da jeg hadde spiral og ikke forventet å bli gravid. men min siste mens var 18 nov. og ul termin er 23. sept. Jeg har to frøkner fra før og begge disse så har de flyttet ul terminen med 2 og 4! uker tilbake. kroppene våre er forskjellige.... Ul terminene har stemt på begge de forrige svangerskapene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...