Gå til innhold

septembermammaer i stavanger

Anbefalte innlegg

Hei.E der någen kjekke jenter så vente beibi rundt september så bor i Stavanger? E fra sola men ska flytta te byn og hadde syns det va kjekt å bli kjent med någen i område. De fleste av mine venniner e ferdige med sin permisjon og går ud i jobb ijen så det e jo så mye kjekkare å gå hjemme når det e mangen andre å henga med. E der någen så har vært på bim treffene så har vært? Har det vært vellykka? E 26 år og har ein gutt på 4 år fra før av. Når eg fekk han bodde eg på storhaug og kom i ei barselgruppa det ikkje va någe særlig fart i. Greit å då bli kjent med någen å klaffa med hvis barselgruppå blir heilt laua denne gang og.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9719231-septembermammaer-i-stavanger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia, yep... vi er flere septembermammaer fra Stavanger/Sandnes området som treffes, sammen med august og oktober mammaer.

Vi har opprettet en mailgruppe, som du kan bli medlem av v å gå inn på http://groups.yahoo.com/group/Rogaland-baby2007/

Du må da først opprette en yahoo-konto, og så trykke på "join this group" på websiden våres.

Vi som er medlemmer der treffes regelmessig. Vi ble kjent med hverandre på BIMtreffene som har vært organisert.

Vi er allerede 16 medlemmer der, så det blir en gjeng å treffes og det er nok alltid noen som det gjerne klaffer ekstra bra med og plutselig har du en helt ny venninnegjeng ;-))

Kjempekoselig! Du må gjerne bli med!

Heihei:))

Bor på Storhaug nå....trives her, fra Sandnes egentlig,men kjøpt leil her....har ikke barn fra før, venter ei jente:) 12 september er termin!

Skriv en mail om du vil, så kan vi utveksle info, bli kjent:) du er jo anonym....Mange som er gravide om dagen, alltid kjekt holde kontakt med andre i samme situasjon:)

Hei du. Har ikkje vært inne på dataen sidn sist, men koseligt me mail fra deg. Heldigen du så ska få deg ei jenta, det hørtes kjekt ud. Har ein gutt fra før og gutt igjen, men eg glede meg te det. Men adle jenter vil vel ha ei jenta ein gang. Får klemma te ijen då vett du. Eg e 26 år og barnevernspedagog. Har sinnsykt goe dager for tiå, har fri heilt te eg ska kalva og det e midten av september. Ka e det du jør på dagene, alder og interesser? Mange kjekke plasser å trilla i byn så det blir mye turgåing med den lille. Koffor flytta du te stavanger, ikkje ofte du hørre at sandnes folk vil røra på seg. Eg flytte ikkje te stavanger før te jul, holde på å totalrenovere et hus. Men ska få meg flytta over te stavanger helsestasjon sånn at eg komme i barselgruppa med folk i stavanger. Kanskje me komme i sama gruppå då...Ha ei fine helg og skriv gjerna tebage så e me jo i gang m drøsen! SKa du forresten på den der bim treffet så ska ver på tirsdag? Eg e i dyreparken då eg, men hadde vært kjekt å få prøvt det ud ein gang. Alltid mange kjekke folk.

Heia:)

Vil heller skrive i mail eller på msn sidn du ikke har oppretta profil...

Har du det? msn: [email protected], mail er [email protected]

Bodd her i 4 år, jobben fikk meg hit, driver et parfymeri i byn, jobbe jo ennå:) ikke så vrient flytta på meg...lige meg godt her eg!

kor bor du nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...