Gå til innhold

Privat UL i dag


tarante - keisersnitt 29/1

Anbefalte innlegg

Betalte 700 kr for å bli beroliget ved å se at hjertet slo, og det gjorde det :), men jeg ble ikke beroliget slik jeg trodde allikevel... Legen målte foster, fosterhule og plommesekken til å være et sted mellom uke 7 og 8, men jeg har jo begynt på uke 9 nå... det betyr jo at jeg fikk positiv graviditetstest 3 dager etter eggløsning, dog veldig svak. Er så redd for at det kan tyde på at fosteret ikke vokser sånn som det skal og at jeg snart begynner å blø eller at det ikke er hjerteslag ved neste UL som er i slutten av juli. Mener jeg har lest noen om "slow starters", har noen andre også lest om det??? Eller opplevd at målene ved tidlig UL ikke stemmer overens med menstermin og senere blitt målt til sin egen termin allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Akkurat det samme har skjedd meg. Jeg vet når jeg hadde eggløsning, og UL målte knøttet til 6 uker, mens jeg skal være 8 uker på vei. Det samme skjedde med første mann, og hun er ei flott jente på 9 mnd. (Som kom på dagen jeg hadde menstermin..) Jeg slår meg til ro med at ting er sikkert normalt som sist. Jeg har forresten laange sykluser, det spiller en rolle:)

Alt er sikkert bra med deg og. De målingene er veiledene, og variasjonene store:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...