Gå til innhold

har dere sjekket det kinesiske fødselskartet? stemmmer det tror dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stemte ikke på meg med førstemann, ifølge kartet skulle jeg fått en gutt, men fikk en nydelig liten jente. Skal ifølge kartet få jente denne gangen også, og det hadde ikke vært meg imot:-) Kanskje det stemmer denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte ikke på jenta mi!

 

Stemmer på 2 av gutta!

 

Usikker på den andre om han er unnfanget i januar eller først i februar, så det vet jeg ikke om stemmer!

 

Stemmer den denne gangen blir det jente!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemte forrige gang.

 

Denne gangen sier kartet 50/50. Da befruktning skjedde akkurat i månedsskiftet.

 

Følelsen sier gutt, men den samme feilen gjorde jeg forrige gang også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kinesiske fødselskartet finner du under gutt eller jente forumet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer med kjønnene på de to første (gutter). Denne gangen er jeg ikke sikker på hvilken måned den lille ble unfanget, så da er det helt åpent :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer på 3 av mine å stemmer ikke på 2 av dem..så d blir spennende å se nå..d er 50/50 nå visst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartene på bim og babyverden gir meg to forskjellige svar. Så det er vel ikke akkurat til å stole på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig. Vet ikke hva jeg bærer på enda, men er kjempeutålmodig med å få vite det. Sjekket kartet, men jeg er på grensen så det er helt umulig å tro hverken det ene eller andre. Jeg ble gravid i begynnelsen av mai. Hvis jeg var 29 blir det gutt om jeg ble gravid i mai. Men jeg ble 30 den 3. mai og hvis jeg ble gravid i mai og var 30 så blir det jente...helt umulig å vite med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både babyverdens og bims fødselskart spår gutt på meg...men selv tror jeg at jeg bærer jentebaby. Blir spennende å se i august...Føles som en evighet til, jeg er så nyfiken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På bim sitt kart står det at du skal gå ut fra din egen alder når barnet er født, mens det på babyverden står at det er alder ved unnfangelsen som gjelder.. Så en av delene må jo være feil, jeg skal få gutt på den ene, og jente på den andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...